يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 90414
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله اعرافی: حوزه آماده آگاهی بخشی و بسیج مردم در شرایط بحرانی است

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: روحانیت بعنوان نهادی که ارتباط مستقیم با مردم دارد می‌تواند در شرایط بحرانی در آگاهی بخشی و بسیج مردم به هلال احمر کمک کند.
حوزه آماده آگاهی بخشی و بسیج مردم در شرایط بحرانی است
حوزه آماده آگاهی بخشی و بسیج مردم در شرایط بحرانی است
به گزارش قم نیوز ظهر امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قم، با اشاره به برکات و خدماتی که هلال احمر در امدادرسانی به مردم داشته است گفت: هلال احمر به عنوان نهادی که وظیفه دارد در شرایط بحران و حوادث طبیعی به مردم خدمت رسانی کند باید ضمن حفظ آمادگی آموزش لازم را به مردم برای چنین شرایطی بدهد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به حضور مستمر طلاب همپای مردم در مقابله با کرونا گفت: روحانیت به عنوان نهادی که ارتباط مستقیم با مردم دارد می‌تواند در شرایط بحران در آگاهی بخشی و بسیج مردم به هلال احمر کمک کند.

آیت الله اعرافی افزود: اجتماعی بودن و پاسخگویی از مهمترین ویژگی‌های حوزه علمیه است.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان، جوان‌گرایی در هلال احمر را بسیار اثر بخش و مثبت ارزیابی کرد و افزود: در اسلام خدمت رسانی و کمک به مردم بسیار مورد تاکید بوده و می‌توانیم این ظرفیت عظیم معارف اسلامی را به دنیا عرضه کنیم.

وی افزود: یکصد هزار طلبه از یکصد کشور دنیا در قم در حال تحصیل معارف دینی هستند که بهترین ظرفیت برای نشر معارف اسلامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkknw.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما