يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 90421
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از خدمات هلال احمر

قم نيوز : آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با اشاره به اهمیت فعالیت نیروهای هلال احمر گفت: جان فشانی و از خود گذشتگی نیروهای هلال احمر شایسته تقدیر است و در پیشگاه خداوند جایگاه واجر عظیمی دارد.
تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از خدمات هلال احمر
تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از خدمات هلال احمر
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر اظهار کرد: امیدواریم در آینده بیش از این خدمات خود را در اختیار ملت قرار داده و مردم را از وجود فعالیت‌های خود بهره مند کنید.

وی افزود: در منصب‌هایی که در کشورمان وجود دارد هیچ موسسه و فعالیتی مهم تر از هلال احمر نیست چون هلال احمر موسسه‌ای مردمی است که با عاطفه و محبت به فعالیت می‌پردازد.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت فعالیت نیروهای هلال احمر بیان کرد: جان فشانی و از خود گذشتگی نیروهای هلال احمر شایسته تقدیر است و در پیشگاه خداوند جایگاه و اجر عظیمی دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم عنوان کرد: برخی از بندگان ما چنین مقامی دارند که ایثار می‌کنند یعنی خود را فدای دیگران کرده و از هستی خود می‌گذرند.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: نیروهای هلال احمر برای حفظ جان مردم به حریق رفته و خود را فدا کرده و اجر عظیمی دارند، مسؤولیت شما با وجد اینکه بسیار سنگین و سخت است ولی بسیار پر اجر و مزد است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروهای هلال احمر قدر خود را بدانند چون رسالت مهمی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: محبت و عاطفه جمعیت هلال احمر موضوع بسیار مهمی است و باید مورد تاکید باشد، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر بندگان من در راه رضای الهی قدم بردارند کار آنها را محکم و مستحکم می‌کنم.

وی یادآور شد: اگر مردم به توصیه مراجع تقلید و علما و همچنین مقام معظم رهبری گوش دهند عاقبت به خیر و سعادتمند می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjd1.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما