يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 90422
منبع : خبرگزاری فارس

رئیس جمعیت هلال‌احمر: فعالیت 8 هزار نیروی رسمی و 650 هزار داوطلب در هلال احمر

قم نيوز : رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: هلال احمر مجموعه بسیار عظیمی است که ۸ هزار نیروی رسمی و بیش از ۶۵۰ هزار نیروی داوطلب دارد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر: فعالیت 8 هزار نیروی رسمی و 650 هزار داوطلب در هلال احمر
رئیس جمعیت هلال‌احمر: فعالیت 8 هزار نیروی رسمی و 650 هزار داوطلب در هلال احمر
به گزارش قم نیوز کریم همتی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی اظهار کرد: هلال احمر مجموعه بسیار عظیمی است که 8 هزار نیروی رسمی و بیش از 650 هزار نیروی  داوطلب دارد.

وی با اشاره به اقدامات نیروهای داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به مردم افزود: نجات گران این سازمان بیش از 70 برابر نیروهای رسمی هستند که همواره پای کار هستند و در سختی و مشکلات ما را یاری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: بحران‌های ایام عید نظیر سیل توسط جمعیت هلال احمر کنترل شد و اقدامات بسیار خوبی توسط نیروهای داوطلب این مجموعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد از جمله موضوعات مورد تاکید جمعیت هلال احمر است، عنوان کرد: آئین نامه و بخش‌نامه‌های مدنظر مورد تاکید است و مبارزه با فساد را از خود شروع کردیم تا خوش نامی برای این مجموعه باقی بماند و مردم با شنیدن نام جمعیت هلال احمر خشنود شوند.

وی تصریح کرد: 26 مرکز در خارج از کشور داریم که عمدتا به افراد نیازمند و فقرا کمک می کنند و اقدامات بسیار خوبی انجام می‌دهند، اکثر افرادی که مراجعه می‌کنند دوستداران نظام و شیعیان هستند که این مجموعه‌ها در راستای معرفی اسلام فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: بیمارستان مجهزی در نجف اشرف با همکاری عتبه احداث شد که با توجه به قراردادی که امضا شد در اختیار هلال احمر قرار گرفت و همچنین بیمارستانی در کربلا احداث شده است.

همتی با بیان اینکه توزیع کمک‌های معیشتی یکی از ابزارهای هلال احمر برای کمک به مردم است، افزود: با مشکلاتی روبه‌رو شدیم ولی با همه سختی‌ها تلاش می کنیم کمک‌ها به دست افراد نیازمند برسد و دوری از مسائل سیاسی مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: اقبال مردم به هلال احمر یکی از موضوعات مورد تاکید است چون مردم پس از خدا و اهل بیت(ع) باید پناهگاهی داشته باشند، براساس قوانین موجود موضوع جمع آوری کمک‌ها در کنار بهزیستی و کمیته امداد به هلال احمر سپرده شده است و رسالت مهمی بر عهده داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9y.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما