کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز مرحله دوم رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه در قم

خبرگزاری فارس , 6 مرداد 1399 ساعت 15:59

دبیر سازمان مردم اندیشه و امید خادم الحسین (ع) قم از تشکیل کارگروه جهادی در راستای آغاز مرحله دوم رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز فرید بیک‌وردی امروز اظهار کرد: جلسه هماهنگی و مشارکت با تشکل‌های موسسه خیریه مهر و امید و سازمان مردم نهاد انجمن جوانان خادم‌ الحسین (ع) در مرحله دوم ویژه آموزش،  پیشگیری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تولید و توزیع ماسک پارچه‌ای، مواد غذایی، اقلام بهداشتی و وام قرض الحسنه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تهیه و بسته‌بندی مواد غذایی صورت گرفته و در این فعالیت از همراهی و مشارکت خیّرین استقبال می‌کنیم تا بتوانیم در این اوضاع که بسیاری از هموطنان به یاری نیاز دارند، به عنوان یک هموطن نقش‌ خود را ایفا کنیم.

دبیر سازمان مردم اندیشه و امید خادم الحسین (ع) قم افزود: در راستای تاکید مقام معظم رهبری کارگروهی در قالب بسیج عمومی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان قم با همدلی یکدیگر فعالیت‌های خودجوش از قبیل گند زدایی معابر، اماکن عمومی و ...، تهیه اقلام بهداشتی و غذایی ویژه خانواده‌های کم‌بضاعت و بیمار کرونا صورت داده و تا ریشه‌کن شدن این ویروس در کنار همشهریان و هموطنان عزیز خواهند بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90441

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90441/آغاز-مرحله-دوم-رزمایش-همت-جوانانه-کمک-مومنانه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir