دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 90448
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «مدینه در غربت» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.
برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سید احمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: برنامه روایت غربت روز ششم مرداد از ساعت  21:30 تا  23 از این رسانه پخش می‌شود که به چگونگی استفاده امام باقر(ع) از فرصت‌ها در ارائه آموزه‌های دینی با توجه به اوضاع سیاسی زمانشان و شیوه‌های تربیتی شیعیان توسط حضرت می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: بیان احادیث در موضوعات مختلف اعم از اعتقادات، اخلاق و فقه و تربیت شاگردان در حوزه‌های مختلف معارفی از جمله محورهای این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تدوین کتب توسط شاگردان و بحث و مناظره با مخالفان اصل دین و مکتب تشیع را از دیگر اهداف این برنامه ذکر کرد.

وی عنوان کرد: این برنامه از بخش‌های گفتار، کارشناسی، روایی، گزارش زنده، شعرخوانی، مشارکت تلفنی مخاطبان، کلام بزرگان و نمایش تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: محمدحسن جلالی به عنوان تهیه کننده، حسین حیدری به عنوان گوینده و حجت الاسلام مصطفی اخوی به عنوان کارشناس این برنامه است.

محمودی از پخش برنامه مدینه در غربت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد و افزود: این برنامه هفتم مرداد ماه روز شهادت این امام بزرگوار،  به مدت 60 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود که ثبات قدم در راه اهل بیت(ع) در عصر غیبت با محوریت حدیث امام باقر (ع) محور اصلی این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت ثبات قدم و جدا نشدن از دین، علت دشوار بودن ثبات امر اهل بیت(ع) در دوران غیبت و جلوه‌ها و مصادیق ثبات امر اهل بیت(ع) در دوران غیبت در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه گفت: این برنامه از بخش‌های مختلف گزارش، نمایش، روایت، داستان کوتاه، کارشناسی، متن خوانی، ارتباط با شاعر و ارتباط با نویسنده کتاب تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: سیده منیره موسوی به عنوان تهیه کننده، عباسعلی توفیقی به عنوان گوینده و  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceve8o.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما