کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیشترین مبتلایان اداری کرونا در قم مربوط به متصدیان بانک‌هاست/محدودیت حضور کارمندان با بیماری زمینه‌ای در قم

خبرگزاری فارس , 9 مرداد 1399 ساعت 12:00

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: بیشترین مبتلایان به کرونا به جهت ارائه خدمات، پرسنل بانک‌ها بودند که در سطح کشور نیز در صدر قرار دارند.


به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی از الزام تکمیل فرم‌های پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده بیش از 75 درصد رضایت از دستگاه‌ها ثبت‌شده و امیدواریم به‌زودی استان را به وضع مطلوب در مبارزه با ویروس کرونا در کشور برسانیم و بر اساس گزارش‌های ملی کمترین تلفات را در سطح استان قم داشته و مبتلایان به حداقل رسیده‌اند، البته مجدد شاهد موج دوم شیوع این ویروس هستیم که به دستگاه‌ها و ادارات تأکید و دستورالعمل‌های لازم را متذکر شده‌ایم.

وی تعداد مراکز نمونه‌گیری از مبتلایان ویروس کرونا در استان قم را 6 مرکز اعلام کرد و گفت: مراکز 6 گانه آماده نمونه‌گیری از مردم و همکاران اداری بوده و به دستگاه‌ها اعلام‌شده در صورت بیماری کارمندان باید بر اساس پروتکل‌ها به مدت 2 هفته نسبت به رعایت آن اقدام و از حضور در محل کار خودداری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم به وضعیت و منابع در سال 99 و مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط موجود ارائه خدمات و الزامات را در حد توان خود داشته و امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بتوانیم این خدمات را گسترش داده و در حد مطلوب به شهروندان خدمات شایسته را ارائه کنیم.
وی آمار مبتلایان ویروس کرونا در ادارات و دستگاه‌های دولتی را بیان و مطرح کرد: بیشترین مبتلایان به جهت ارائه خدمات، پرسنل بانک‌ها بودند که در سطح کشور نیز در صدر قرار داشتند  که تأثیر حضور فیزیکی مردم در جامعه و گسترش این ویروس را نشان می‌داد و لذا ضرورت دارد نسبت به فرآیند انجام امور به‌صورت غیرحضوری اهتمام داشته باشیم.
وی اصلاح ساختارها و عدم حضور فیزیکی مردم برای دریافت خدمات را از مهم‌ترین اقدامات استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های ابتدایی ستاد مبارزه با کرونا حضور بانوان و کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند را در محل کار محدود کرده و ایثارگران و جانبازان از فعالیت‌های غیرحضوری و دورکاری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 90518

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90518/بیشترین-مبتلایان-اداری-کرونا-قم-مربوط-متصدیان-بانک-هاست-محدودیت-حضور-کارمندان-بیماری-زمینه-ای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir