کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تعیین تکلیف پروژه نیمه تمام سالن 4500 نفری پردیسان

خبرگزاری فارس , 9 مرداد 1399 ساعت 15:39

استاندار قم پروژه نیمه تمام سالن 4500 نفری پردیسان را مورد توجه قرار داد و گفت: باید در جلسه ای با حضور نمایندگان مردم قم و وزارت ورزش برای این طرح چاره اندیشی شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سالن کرامت استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به کمبود سرانه فضاهای ورزشی استان قم نسبت به میانگین کشوری اظهار کرد: بخشی از این کمبودها ناشی از عقب ماندگی تاریخی قم در بحث توسعه است؛ با این وجود باید برای ارتقاء فضاهای ورزشی استان برنامه ریزی شود.

استاندار قم استفاده از ماده 27 قانون الحاق را یکی از ظرفیت ها برای توسعه فضاهای ورزشی دانست و گفت: مولدسازی اموال دولتی نیز از دیگر ظرفیت های فعالسازی اعتبارات برای جبران این کمبود است.

سرمست با بیان اینکه در حوزه بانوان کمبود جدی در فضاهای ورزشی داریم، تمرکز بیشتر در حوزه زیرساخت های ورزشی بانوان را ضروری دانست و افزود: ظرفیت عظیم خیرین استان قم باید در جهت اهداف مدیریت استان در راستای سلامت و نشاط مردم مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم همچنین پروژه نیمه تمام سالن 4500 نفری پردیسان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید در جلسه ای با حضور نمایندگان مردم قم و وزارت ورزش برای این طرح چاره اندیشی شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعال شدن کارگروه مولدسازی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های دولتی، بر خوداظهاری دستگاه های دولتی و شهرداری ها در راستای معرفی اموال مازاد تاکید کرد و گفت: عدم پایبندی مدیران به این مهم تخلف محسوب می شود.

استاندار قم تاکید کرد: پروژه های نیمه تمام دستگاه های دولتی نیز مشخص شوند تا از این ظرفیت برای تکمیل آنها استفاده شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90524

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90524/لزوم-تعیین-تکلیف-پروژه-نیمه-تمام-سالن-4500-نفری-پردیسان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir