پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 90536
منبع : خبرگزاری تسنیم

امیرآبادی: فقدان بیمه شخص ثالث برخی از موتورسواران قمی را گرفتار کرده است

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان بیمه شخص ثالث، برخی از موتورسواران قمی به‌ویژه خانواده‌هایشان را گرفتار کرده است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: فقدان بیمه شخص ثالث برخی از موتورسواران قمی را گرفتار کرده است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: فقدان بیمه شخص ثالث برخی از موتورسواران قمی را گرفتار کرده است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در یک‌صد و نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در سالن همایش‌های فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: استان قم، رتبه نخست موتورسواران در کشور را دارد و این امر مشکلاتی را در زمینه ترافیکی و تصادفات به وجود آورده است و آمار بالایی در فوت وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: فقدان بیمه شخص ثالث، برخی از موتورسواران قمی به‌ویژه خانواده‌هایشان را گرفتار کرده و منجر به تشکیل پرونده‌های قضایی شده است.

وی تصریح کرد: بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و رفع برخی از مشکلات بیمه‌ای در رابطه با تصادف با موتور ازجمله مطالبات مهم در مراجعات مردم است.

امیرآبادی عنوان کرد: نظارت بر بیمه موتورسیکلت‌ها امری ضروری است تا بتوان بخش زیادی از مشکلات را کاهش داد که دراین‌ارتباط باید پیگیری لازم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل 5 هزار کلاه کاسکت از تهران تهیه شد و با همراهی شهرداری و راهور در اختیار موتورسواران قرار گرفت که جنبه تشویقی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد: طبق رایزنی‌های انجام‌شده توسط مجمع نمایندگان قم و همراهی شهرداری قم و کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم در تلاش هستیم تا تعدادی کلاه کاسکت به‌صورت رایگان دریافت کنیم و در اختیار موتورسواران قمی قرار دهیم.

وی گفت: اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران یکی از طرح‌های بسیار اثربخش است، اهدای کلاه کاسکت در نماز جمعه یکی از اقدامات جالب در سال قبل بود که می‌شود آن را تکرار کرد.

امیرآبادی بیان کرد: در جهت تولید محتوا برای شبکه‌های استانی در خصوص وضعیت ترافیکی و تصادفات و رعایت حقوق شهروندی بودجه‌ای مصوب شده که صداوسیمای قم می‌تواند این اعتبارات در جهت ساخت برنامه و تولید محتوا را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccepqo.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما