شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 90560
منبع : خبرگزاری فارس

ذبح بهداشتی و شرعی ۱۸۰۳ راس گوسفند در کشتارگاه شهرداری قم

قم نيوز : سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم از ذبح شرعی هزار و 803 راس گوسفند و 30 راس گوساله ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز عید قربان خبر داد.
ذبح بهداشتی و شرعی ۱۸۰۳ راس گوسفند در کشتارگاه شهرداری قم
ذبح بهداشتی و شرعی ۱۸۰۳ راس گوسفند در کشتارگاه شهرداری قم
به گزارش قم نیوز وحید وزیری‌راد با اشاره به ارائه خدمت کشتارگاه شهرداری قم در روز عید قربان به مردم برای ذبح دام، اظهار داشت: در روز عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ذبح شرعی هزار و ۸۰۳ راس گوسفند و ۳۰ راس گوساله انجام شد.

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم افزود: جمع کمک‌های مومنانه مردم برای ذبح دام در روز عید قربان امسال به چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسید که باید از مردم برای این همت مومنانه تقدیر کرد.

وزیری‌راد با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود ۱۰ ایستگاه عرضه و چهار ایستگاه ذبح دام در سطح شهر ایجاد شود، گفت: با مصوبه استانداری قم این ایستگاه‌ها جمع‌آوری شده و کار ذبح در کشتارگاه شهرداری قم متمرکز شد.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری از ۵ صبح روز عید قربان تا سه بعد از ظهر به مردم ارائه خدمت داشته، اظهار داشت: با ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده و برنامه‌ریزی برای تجمع حداقلی تلاش کردیم بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با اشاره به اینکه تجربه عید قربان امسال تجربه موفقی در تجمیع کشتارها بود، افزود: با توجه به حجم نذورات مردم، مراجعه برای ذبح دام در طول دهه ولایت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyieh.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما