کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امسال سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی و تفریحی است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 13 مرداد 1399 ساعت 20:24

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سال 99، سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و تفریحی است، دراین‌باره یکی از پروژه‌های مهم تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولیعصر(عج) که بخش عمده آن در چند روز آینده، آماده بهره‌برداری است.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی با اشاره به وضعیت عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری قم، اظهار داشت: در این دو بخش نسبت به گذشته شرایط مطلوبی داریم، هرچند تا وضعیت ایده‌آل فاصله داشته و باید بسترها فراهم شود، هرچقدر بتوانیم خدمات شهری و مدیریت شهری را الکترونیکی کنیم به سمت توسعه بیشتری حرکت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در مورد مراحل تصویب لوایح مدیریت شهری در شورا، عنوان کرد: بر اساس قانون تمام مصوبات شورای اسلامی شهر باید به کمیته تطبیق به ریاست فرماندار و عضویت دادستان استان و نماینده از شورای استان برود، در واقع تمامی مصوبات شورای اسلامی شهر زمانی قابلیت اجرایی پیدا می‌کند که به تائید این هیئت تطبیق برسد.

جلالی پیرامون اجرای پروژه‌های مهم شهر قم، ابراز کرد: امسال، سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و تفریحی است، دراین‌باره یکی از پروژه‌های مهم تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولیعصر(عج) که بخش عمده آن در چند روز آینده، آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم زیرگذر بلوار فردوسی است که در حدود سه کیلومتر میدان نماز را به کلهری متصل می‌کند و امسال به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد و زیرگذر آن ۱۵ شهریور آماده افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تملکات ادامه پروژه به سمت یاسمن در سالاریه در حال انجام است که بخشی از میدان ارتش به سمت یادگار امام و بلوار امام علی(ع) در دست اجراست و یکی از پروژه‌های بسیار مهم و رینگ‌های حمل‌ونقلی و تأثیرگذار به شمار می‌رود.

جلالی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم و خاص، شهربازی بوستان غدیر است که نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین عمده کار فیزیکی باغ پرندگان انجام‌شده و در شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و طبق قرارداد پرندگان با سرمایه‌گذار حدود ۹۰ گونه و ۳۵۰۰ پرنده مستقر می‌شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90604

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90604/امسال-سال-طلایی-بهره-برداری-پروژه-های-عمرانی-ورزشی-تفریحی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir