کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله فقیهی: اجرای منویات مقام معظم رهبری سبب رفع مشکلات کشور می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 13 مرداد 1399 ساعت 21:04

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تبعیت از ولایت‌فقیه را سبب موفقیت جامعه دانست و گفت: هنگامی‌که رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه دستوری می‌دهند باید موردتوجه قرار دهیم چون مصلحت مردم همین است و ازنظر معنوی مأجور هستیم.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن فقیهی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت‌فقیه اظهار داشت: هنگامی‌که مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه دستوری می‌دهند باید موردتوجه قرار دهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری با توجه به همه جوانب دستور را صادر می‌کنند و مصالح و موانع را بررسی کرده و سپس دستور می‌دهند که وظیفه‌داریم گوش‌به‌فرمان باشیم و اشکال و ایراد نگرفته و بدانیم آن موضوعی که رهبری می‌فرماید مصلحت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام راحل گاهی دستوراتی می‌داد که مردم متوجه موضوع نمی‌شدند، در زمانی که رژیم شاه حکومت‌نظامی اعلام کرده بود برخی از شخصی و علما گفتند ممکن است اگر کسی به خیابان‌ها برود مشکلات ایجاد شود ولی امام خمینی دستور داد همه مردم به بیرون از منزل بیایند و این موضوع انجام و انقلاب اسلامی پیروز شد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: دستورات مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه ازجمله موضوعاتی است که باید موردتوجه قرار بگیرد چون جنبه معنوی و همچنین به نفع جامعه است، مصلحت مردم همین است و از نظر معنوی مأجور هستیم و اگر دستور رهبری را گوش دهیم اجر داریم.

آیت‌الله فقیهی، تبعیت از ولایت‌فقیه را سبب موفقیت جامعه دانست و ادامه داد: این‌گونه نباشد که به دنبال این باشیم که چرا این موضوع باید انجام شود چون اطلاعات ما ناقص است و ممکن است ازنظر ما موضوعی مصلحت نباشد ولی در اصل مصلحت و به نفع ما است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این ایام به مستمندان کمک بیشتری کنند چون انقلاب را پابرهنگان انجام دادند و باید به نیازمندان کمک کرده و انشاالله این انقلاب را به دست امام زمان(عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90615

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90615/آیت-الله-فقیهی-اجرای-منویات-مقام-معظم-رهبری-سبب-رفع-مشکلات-کشور-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir