قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات به دنبال دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر، جمشید شارمهد، تقدیر کرد.
تقدیر رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات به سبب دستگیری جمشید شارمهد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات، دل مردم ایران را شاد کرد، گفت: به جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات خداقوت و دست‌مریزاد می‌گوییم.

وزارت اطلاعات توانست رئیس یک سازمان بیگانه‌پرست و میهن‌ستیز را بازداشت و دستگیر کند، ‌این فرد جنایات فراوانی را مرتکب شد و با وطن‌فروشی و خودفروشی هم‌میهنان خود را به خاک و خون می‌کشید که خوشبختانه در یک عملیات هوشمندانه به دام افتاد.

این اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) دل مردم عزیز ایران که از جنایات آنها داغدار بودند را شاد کرد و این دستگیری را به ملت ایران تبریک می‌گوییم.

هر اقدامی که موجب از بین رفتن عامل ناامنی شود آثار مثبت امنیتی به همراه دارد، این گروهک تروریستی می توانست موجب جرم و جنایاتی در آینده شود کما اینکه بعد از حادثه سال 1387 حسینیه شیراز که 14 هموطن شهید و تعدادی هم زخمی شدند، این گروهک تروریستی برنامه‌های فراوانی داشت تا در کشور ما اجرا کند اما توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی شد.

اگر این کانون های ناامنی، آزادی عمل داشته باشند، جنایات نحس آنها ادامه پیدا می‌کند و اضمحلال و نابودی آنها، در واقع جلوگیری از ناامنی در کشور است.

گروه تروریستی تندر، 24 فروردین ۱۳۸۷ اقدام به انفجار در حسینیه رهپویان وصال شیراز کرد که سبب به شهادت رسیدن جمعی از مردم ایران شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchz-nw.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما