سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : 90636
منبع : خبرگزاری فارس

کشوری‌فرد رئیس هیأت ورزش روستایی قم شد

قم نيوز : مجمع انتخابات هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم احمد کشوری‌فرد را به عنوان رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی برگزید.
کشوری‌فرد رئیس هیأت ورزش روستایی قم شد
کشوری‌فرد رئیس هیأت ورزش روستایی قم شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی که یکی از 48 هیات ورزشی استان قم است امروز با حضور مسوولان فدراسیون، مدیر کل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد و رئیس جدید این هیأت ورزشی را انتخاب کرد.

در این مجمع سه کاندیدا به نام‌های علی شاطریان، امیرحسین شیخ و احمد کشوری‌فرد حضور داشتند و در شرایطی که شاطریان در مجمع حضور نیافته بود و شیخ نیز از کاندیداتوری کنار کشید، در نهایت 14 عضو مجمع تمام آراء خود را به احمد کشوری‌فرد دادند تا این چهره با سابقه و شناخته شده ورزش قم برای مدت چهار سال مسوولیت ریاست هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که اردیبهشت ماه امسال، رضا رحیمی رئیس سابق هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود، از این مسوولیت استعفا کرد و با تغییرات اجباری در این هیأت ورزشی، احمد کشوری‌فرد تا زمان برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید، مسوولیت سرپرستی را بر عهده گرفته بود.

کشوری‌فرد با سابقه بیش از 20 سال فعالیت کارمندی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته تربیت‌بدنی است که پیش از این در چند جایگاه دیگر نیز مسوولیت داشته و هم اکنون مسوول هماهنگی و پیگیری امور ورزش بخش‌های تابعه قم به شمار می‌رود.

بدین‌ترتیب احمد کشوری‌فرد تا سال 1403 ریاست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم را بر عهده دارد و بدین‌ترتیب باید منتظر تغییرات دیگری در این هیأت ورزشی برای معرفی دبیر، نایب‌رئیس بانوان، خزانه‌دار و مسوولان کمیته‌های مختلف هیأت روستایی در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش در بخش‌های تابعه قم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd990n.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما