سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 90641
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری انفرادی مسابقات قرآنی اوقاف درقم

قم نيوز : مدیرکل اوقاف استان قم گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در قم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و به صورت انفرادی طی سه روز برگزار می‌شود.
برگزاری انفرادی مسابقات قرآنی اوقاف درقم
برگزاری انفرادی مسابقات قرآنی اوقاف درقم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عباس اسکندری با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در سطح استان اظهار کرد: این مسابقات چهارشنبه تا جمعه هفته جاری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجوز برگزاری این مسابقات از ستاد مقابله با کرونا استان و اداره کل بهداشت قم اخذ شده و نماینده بهداشت هم در طول مسابقات، در محل برگزاری آزمون حضور خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری این مسابقات لحاظ شده است گفت: متسابقین به صورت انفرادی در محل آزمون حضور می‌یابند و داوران هم در اتاقی دیگر خواهند بود، هر شرکت‌کننده بعد از آزمون، نمرات خود را دریافت کرده و محل مسابقه را ترک می‌کند تا شرکت‌کننده دیگر حضور یابد.

وی ادامه داد: تب‌سنجی و غربالگری متسابقین پیش از ورود به محل آزمون هم با حضور نماینده اداره کل بهداشت انجام می‌شود.

اسکندری در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: امسال 300 نفر شامل 170 نفر از برادران و 130 نفر از خواهران در این دوره مسابقات و در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ (5 جزء تا کل قرآن)، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: محل آزمون، سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خواهد بود و مسابقات طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ویژه برادران و جمعه ویژه خواهران، از ساعت 8 تا 20 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال آیین اختتامیه مسابقات برگزار نخواهد شد گفت: نتایج این آزمون چند روز بعد از برگزاری اعلام و جوایز نفرات برتر هم به حساب بانکی آنها واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvmeh.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما