چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 90642
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «هادی امت» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «هادی امت» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع) خبر داد.
برنامه «هادی امت» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «هادی امت» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: ویژه برنامه هلال هدایت به این مناسبت تولید شده که 14 مرداد ماه مصادف با شب ولادت امام هادی(ع) از ساعت 22 تا 23 از این رسانه پخش می‌شود.

وی معرفی زیارت غدیریه حضرت و شرح بخشی از زیارت را از جمله محورهای موضوعی این زیارت ذکر و خاطرنشان کرد: زیارت غدیریه امام هادی(ع) سندی است مأثور از فضایل بی‌بدیل امیر مؤمنان حضرت علی(ع) که در آیات قرآن کریم و روایات شریف نبوی ذکر شده است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: این زیارت گران سنگ در فرهنگ تشیع مهجور مانده و معرفی آن در رسانه دینی امری لازم و بایسته است.

وی معرفی زیارت غدیریه حضرت و شرح بخشی از زیارت، بررسی حدیث منزلت در زیارت غدیریه، مقدمه‌ای در ولادت حضرت و بیان برکات ایشان، زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه میراث ماندگار امام هادی(ع) و نقش امام هادی(ع) در امام شناسی را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

محمودی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های مختلف گفتار مجری، کارشناسی، نمایش، گزارش، زیارت خوانی و شاعر تشکیل شده که سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، حسن حیدرزاده به عنوان گوینده و حجت الاسلام امیرمحسن عرفان به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی از پخش برنامه هادی امت همزمان با روز ولادت امام هادی(ع) خبر داد و افزود: این برنامه 15 مرداد ماه از ساعت 8:30 تا 9:30 از این رسانه پخش می‌شود که در بخشی از این برنامه مقدمه‌ای در زمینه میلاد حضرت ذکر می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف کلام و احادیث ائمه اطهار(ع) به عنوان روشنگری راه زندگی، ترویج و تشویق به خواندن زیارت جامعه و بیان یکی از احادیث حضرت برای رشد و تعالی را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی عنوان کرد: امیر عباس خاقانی به عنوان تهیه کننده، سید حمید حسینی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام محمد محسن طبسی به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauino.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما