چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 90652
منبع : خبرگزاری فارس

جشنواره بین‌المللی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود

قم نيوز : مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی از برگزاری جشنواره بین الملی «من غدیری‌ام» به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
جشنواره بین‌المللی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود
جشنواره بین‌المللی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن فرزانه‌موحد در آستانه عید سعید غدیر ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت گفت: در این ایام برنامه‌های مختلفی در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی قم برگزار می‌شود که برگزاری جشنواره «من غدیری‌ام» از آن جمله است.

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری  نخستین جشنواره  بین‌المللی «من غدیری‌ام» افزود: این جشنواره در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

فرزانه‌موحد با اشاره به بخش عمومی جشنواره من غدیری ام گفت:این بخش شامل موضوعات رمان‌خوانی (بر اساس کتاب ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند)، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، کلیپ، حدیث نویسی، دابسمش و مدیریت فضای مجازی می‌شود.

 وی به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و ادامه داد: این بخش در موضوعات رنگ آمیزی (ویژه خردسالان زیر 7 سال)، نقاشی (ویژه کودکان 5 تا 10 سال) و نامه‌ای به امام علی(ع) (ویژه نوجوانان 10 تا 16 سال) برگزار می‌شود.

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، تلسکوپ و میکروسکوپ، دوچرخه، تبلت، کارت هدیه و... از جمله جوایز این جشنواره برای برگزیدگان خواهد بود.

فرزانه‌موحد گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه آیین‌نامه جشنواره به آدرس @manghadiriam110 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، استانداری قم، شهرداری قم، بنیاد بین المللی غدیر، دفتر تبلیغات حوزه‌های علمیه، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و موسسه فرهنگی بشارت بهشت برگزار می‌شود.

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در پایان با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره یادآور شد: علاقه‌مندان تا 24 مرداد مصادف با روز مباهله فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb50b9.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما