چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 90658
منبع : خبرگزاری مهر

شیوه نامه عزاداری ایام محرم تا هفته آینده ابلاغ می شود

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شیوه نامه‌ ویژه ماه محرم درباره نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری تا هفته آینده ابلاغ می‌شود.
شیوه نامه عزاداری ایام محرم تا هفته آینده ابلاغ می شود
شیوه نامه عزاداری ایام محرم تا هفته آینده ابلاغ می شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر عصر سه شنبه در شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: تدوین شیوه نامه ویژه ماه محرم درباره نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری در مراحل آخر است و تا هفته آینده ابلاغ می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مدیران هیأت‌های عزاداری باید در نحوه برگزاری مراسم‌های سوگواری نسبت به رعایت اصول بهداشتی دقت جدی داشته باشند گفت: مردم از برپایی مراسم عزاداری در فضاهای بسته و محدود جدا پرهیز کنند و راه اندازی هرگونه ایستگاه صلواتی نیز ممنوع است.

وی افزود: قدرت سرایت ویروس کرونا تا ۹ برابر افزایش یافته است و چنانچه در برگزاری مراسم‌های عزاداری نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه باشیم شاهد بروز یک فاجعه خواهیم بود.

قدیر با اشاره به پویش "هر خانه یک حسینیه" گفت: با توجه به علاقه و اهمیتی که مردم برای سوگواری ماه محرم دارند بهترین راه در شرایط کنونی این است که همه با نصب پرچم سیاه عزا بر درب منازل در خانه‌های خود سوگواری کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6-nw.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما