چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : 90668
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله نوری همدانی: عزاداری ها باید در چارچوب توصیه های بهداشتی انجام شود

قم نيوز : عزاداری حضرت سیدالشهداء با رعایت پروتکل و دستورات بهداشتی که ستادملی مبارزه باکروناتنظیم می کندقابل جمع و قابل اجراء است و عزاداری رانمی شودتعطیل کردوهمه بایدبه توصیه های بهداشت و درمان پایند باشیم و عزاداری را درآن چارچوب اقامه کنیم.
عزاداری ها باید در چارچوب توصیه های بهداشتی انجام شود
عزاداری ها باید در چارچوب توصیه های بهداشتی انجام شود
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله  نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده این سازمان درمدت اخیر، کارتبلیغی رابسیار مهم توصیف کردند و حضور طلاب جهادی در سالهای اخیر در کنار مردم هنگام حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل و اخیرأ هم جریان بیماری کرونا و حضور در بیمارستان و غسل و تدفین این بیماران را مهم توصیف کردن واثرگذار دانستند.

معظم له  گفتند: توقع همین است که روحانیت در مشکلات کنار مردم باشند و کمک کنند.

ایشان معرفی صحیح مباحث دینی را توسط رسانه ملی خواستار شدند و ضمن انتقاد به بعضی از برنامه ها صداو سیما، بیان داشتند: باید مباحث دینی از طریق کارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم معرفی شود.

این مرجع تقلید با اشاره به ایام عید غدیر و معرفی بیشتر این روز و اهمیت آن را  از سوی رسانه ودستگاه های تبلیغی خواستار شدند و همچنین عزاداری سیدالشهداء (ع)را موضوع مهم و ضروری و اقامه آن رالازم دانستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:  همانطورکه امام (ره)فرمود،«ماهرچه داریم ازمحرم وصفراست» ماعزاداری رادرچارچوب اجرای دستورات مسئولان متدین و متعهد ستاد کرونا اقامه می کنیم و رعایت مسائل بهداشتی مثل فاصله گذاری و زدن ماسک و غیره با عزاداری قابل جمع است و متدینین باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران به توصیه های متخصصان بهداشت و درمان ملزم باشند و انتشار و فعالیت در فضای مجازی نیز برای زنده نگه داشتن ایام عاشورا مؤثر خواهد بود.

 خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار رئیس سازمان تبلیغات گزارشی از عملکرداین سازمان ارائه کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivqa3.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما