پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 90684
منبع : خبرگزاری فارس

مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به صورت مجازی برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر کانون سفینة النجاة از برگزاری مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به مناسبت عید غدیر به صورت مجازی از سوی این مجموعه فرهنگی خبر داد.
مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به صورت مجازی برگزار می‌شود
مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به صورت مجازی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام وحید قافی امروز با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به مناسبت عید غدیر به صورت مجازی اظهار کرد: به مناسبت عیدالله الاکبر، بهانه ای برای کسب معارف علوی و انس بیشتر با عطر کلام نقوی، مسابقه ای سراسر نور با محوریت زیارت امیرالمؤمنین علیه السلام در روز غدیر از زبان مبارک امام‌ هادی علیه السلام برگزار می‌شود.

مدیر کانون سفینة النجاة خاطرنشان کرد: این مسابقه برگرفته از فراز‌های بی‌نظیر این زیارت جامع در بیان حجت الاسلام والمسلمین کاشانی است که شرکت کنندگان پس از گوش دادن به فایل این سخنرانی در پایان به پاسخگویی سؤالات مسابقه می‌پردازند و جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه روز شنبه همزمان با عید غدیر ساعت 12 صبح آخرین فرصت برای شرکت در این مسابقه اعلام شده است، یادآور شد: نتایج مسابقه روز شنبه ساعت 15 عصر از طریق کانال این مجموعه از طریق پیام رسان ایتا به نشانی  safineh_n@ اعلام خواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی اینترنتی @safineh_n مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt39y.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما