کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند

خبرگزاری تسنیم , 16 مرداد 1399 ساعت 23:02

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه خبرنگاران قشر مطالبه گر جامعه هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی نجیب و حرفه‌ای هستند.


به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان، با بیان اینکه خبرنگاران قشر مطالبه گر جامعه هستند، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری به هر میزان حس مطالبه گری را در جامعه بیشتر دنبال کنیم نتایج بهتری در پیشرفت اهداف مجموعه کشور می‌گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: روز خبرنگار بهانه‌ای است که از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران که با عشق و علاقه در این عرصه فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی نجیب و حرفه‌ای هستند،گفت: روزبه‌روز شاهد رشد کمی و کیفی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف هستیم که سبب داشتن جامعه‌ای فعال و کوشا می‌شود.

حسینی کاشانی تأکید کرد: اهالی رسانه باید آینده خود را به دست خودشان رقم بزنند و راهکار این است که خود مجموعه رسانه کار را دست بگیرند و کارها را به نتیجه برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان از اصحاب رسانه تصریح کرد: رایزنی‌های خوبی از سوی وزیر ارشاد با وزارتخانه‌های دیگر پیرامون بهبود وضعیت اصحاب رسانه صورت گرفته و خبرهای خوبی در راه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر میزان کل مجموعه حاکمیت برای ارتقای اصحاب رسانه کار کنند کمک به جامعه و حل مشکلات این قشر از جامعه می‌کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90689

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90689/مدیرکل-ارشاد-قم-خبرنگاران-قشر-مطالبه-گر-جامعه-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir