کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دشمنان وحدت و عزت لبنان ناکام خواهند ماند

خبرگزاری فارس , 16 مرداد 1399 ساعت 18:26

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی حادثه انفجار در بندر شهر بیروت را تسلیت گفت و اعلام کرد: لبنان در این وضعیت حساس با صبر و بصیرت، مخاطرات و محنت‌های پیش آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و عزت لبنان را ناکام خواهد گذاشت.


به گزارش قم نیوز در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حادثه غم انگیز و محنت بار انفجار در بیروت و جانباختن ومجروح شدن جمع کثیری از مردم لبنان موجب تالم و تاثر گردید.

در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با مردم شریف لبنان این حادثه سهمگین و مصیبت بار را به مردم ، دولت، به‌ویژه حزب الله مقاوم ومدافع لبنان ورهبر مجاهد آن سیدحسن نصرالله تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت دارد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: با توجه به حجم گسترده ویرانی‌ها و تخریب زیرساخت‌های اساسی، مردم مومن و انسان دوست ایران کمک‌های مادی و معنوی خود را به سمت لبنان سرازیر خواهند کرد .و چون همیشه محبت و پیوند خود با لبنان را به نمایش خواهند گذاشت.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: قطعاً در آینده فاش خواهد شد که مسئولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است. اما این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که امروز دشمنان محور مقاومت و لبنان متحد، بیشترین بهره را از این اتفاق برده اند. اگرچه علت حادثه هنوز به طور کامل مشخص نیست اما شواهد بیشماری وجود دارد که از دست‌های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد و سوءظن وقوع یک اقدام تروریستی جنایتکارانه را تقویت می‌کند. لذا هشیاری و انسجام ملی مردم لبنان اهداف و برنامه‌ها ی دشمنان لبنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: لبنان این روز‌ها همچون دیگر کشور‌های مقاوم و مبارز در فشار تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکا و استکبار جهانی به سر می‌برد. شرایط خطیر پیش آمده نیز سختی‌ها و آلام را دوچندان کرده است . اما لبنان در این وضعیت حساس با صبر و بصیرت، مخاطرات و محنت‌های پیش آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و عزت لبنان را ناکام خواهد گذاشت. این ملت رشید مجال فتنه‌گری و تفرقه انگیزی را به دشمنان قسم خورده خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد داد و با همت و تکیه‌ به ایمان و نجابتی که دارد سربلند و قهرمان باقی خواهد ماند.

در پایان این بیانیه آمده است: ان‌شاءالله مصایبی که بر اثر این حادثه بر مردم مقاوم و شریف لبنان وارد شده است، با لطف و رحمتِ مضاعف الهی جبران گردد و پرچم عزت و سرافرازی این مردم شرافتمند با همت و مجاهدت فداکارانه مردم لبنان و کمک و همیاری ملت‌های اسلامی همچنان برافراشته و در اهتزار باقی بماند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90693

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90693/دشمنان-وحدت-عزت-لبنان-ناکام-خواهند-ماند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir