پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : 90695
منبع : خبرگزاری تسنیم

حقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی از طریق وزارت، حقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود.
حقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود/استفاده از ظرفیت پروژه قیام در آب‌رسانی ۱۲ روستا
حقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود/استفاده از ظرفیت پروژه قیام در آب‌رسانی ۱۲ روستا
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جلسه گفتگوی بخش خصوصی و دولت در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: جلسه‌ای با وزیر برگزار شد که مصوبات خوبی داشتیم اما متأسفانه از سوی مدیران قم، پیگیری مطلوبی اتفاق نیفتاد.

امیرآبادی با بیان اینکه اگر هر یک از مصوبات اجرایی می‌شد، بخش عمده‌ای از مشکلات آب و برق قم قابل‌حل بود، ابراز کرد: در این راستا به‌زودی از طریق وزارت، حقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیاتی شدن این حقابه‌ها نیاز به پیگیری مستمر دارد، در مجموع به همراه نمایندگان مشکلات موجود را در کمبود آب در قم بررسی کردیم و به‌زودی با وزرا جلساتی برگزار و روند پیشرفت طرح‌های در دست اقدام و وضعیت مشکلات و موانع فعلی ارزیابی می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تخصیص آب صنعت یکی از مطالباتی است که در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان باید به‌طورجدی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران در انتقال مشکلات و پیگیری مطالبات بسیار مؤثر هستند و اگرچه انتظار حضور دائم در تهران را نداریم اما باید برای پیگیری مشکلات گاهی به‌طور حضوری مراجعاتی داشته باشند تا موانع راحت‌تر حل شود.

امیرآبادی یادآور شد: در هر بخش از فرآیند پیشرفت پروژه‌ها مانعی دیده شود باید به‌طور شفاف و دقیق بیان شود تا بتوان حساب‌شده و با سرعت بیشتری آن را پیگیری کرد.

وی با تأکید بر اینکه بحث تأمین آب شهرک الغدیر یکی از مصوباتی بود که باید اسناد را در جهت بررسی این مشکل تحویل دهند تا بتوان آن را پیگیری کرد، اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت پروژه قیام قم در آب‌رسانی 12 روستا به قم می‌توان بخشی از دغدغه‌ها را رفع کرد البته اجرای این پروژه نیز به بررسی لازم نیاز دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با پروژه آب محمودآباد نیز طبق ارزیابی‌های صورت گرفته می‌توان از ظرفیت سرشاخه دز استفاده کرد که این امر نیز مشارکت دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwqa3.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما