کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم پایگاه نظام و انقلاب است/ نمایندگان قم در سطح ملی فعال باشند

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1399 ساعت 15:48

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به جایگاه مهم و ملی قم بیان کرد: قم به عنوان پایگاه نظام و انقلاب است و توقع می‌رود که نمایندگان آن در سطح ملی فعال باشند.


به گزارش قم نیوز در آستانه عید غدیرخم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با آیت الله یزدی رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار وگفتگو کردند.

آقایان ذوالنوری، زاکانی و امیر آبادی در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم گزارشی از فعالیت های استانی خود و همچنین عملکرد چند ماهه مجلس ارائه کردند.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تحلیل مسائل کلان کشور به ارائه گزارشی از برنامه های آتی مجلس برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در ایام کرونا پرداختند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم و ملی قم بیان کرد: قم به عنوان پایگاه نظام و انقلاب است و توقع می‌رود که نمایندگان آن در سطح ملی فعال باشند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم وجود اتحاد و انسجام در بر طرف کردن مشکلات مردم ، استان و کشور تاکید کرد و گفت: در این مدت باقی مانده دولت ، باید همکاری و هماهنگی با قوه مجریه داشته باشید تا مشکلات مردم حل و رفع شود.

آیت الله یزدی ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر با ابراز خرسندی از این دیدار برای نمایندگان مردم شریف استان قم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90722

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90722/قم-پایگاه-نظام-انقلاب-نمایندگان-سطح-ملی-فعال-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir