يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 90735
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت قمی‌ها در نخستین جام فوتبال PES

قم نيوز : نخستین دوره مسابقات فوتبال PES 2020 به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با حضور قمی‌های علاقمند به بازی‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
رقابت قمی‌ها در نخستین جام فوتبال PES
رقابت قمی‌ها در نخستین جام فوتبال PES
به گزارش قم نیوز بازی‌های الکترونیک از سال 1385 با تشکیل انجمنی به این نام در فدراسیون ورزش‌های همگانی رسما فعالیت خود را به عنوان یک رشته ورزشی آغاز کرد و در حال حاضر انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران تنها مرجع رسمی ورزشی این رشته در کشور محسوب می‌شود که از لحاظ قانونی مجوز برگزاری انواع مسابقات، لیگ، دوره‌های آموزشی، جشنواره‌ها را صادر می‌کند.

انجمن بازی‌های الکترونیک در استان قم زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی است و مراکز ارائه خدمات ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های رایانه‌ای باید مجوز خود را از کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و با هماهنگی هیات‌ ورزش‌های همگانی استان دریافت کنند.

در شرایطی که برگزاری تمام مسابقات در سطح کشور یا به شکل مسابقات آزاد، انتخابی، منطقه‌ای و یا استانی با دریافت مجوز لازم از انجمن بازی‌های الکترونیک و هماهنگی و اخذ مجوز از نهادها یا ارگان‌های مرتبط استانی امکان‌پذیر است، نخستین دوره لیگ فوتبال الکترونیک در قم برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود، در حالی که مسوولان برگزاری این رقابت‌ها تا 25 مرداد ماه را برای ثبت‌نام علاقمندان در نظر گرفته‌اند و شرکت در آن کاملا رایگان است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق سایت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به نشانی https://fv-qom.ir باید اقدام کنند، در حالی که سه نفر برتر این دوره از مسابقات جایزه نفیس دریافت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdk50n.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مصطفی
اتباع میتونم شرکت کنن