يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 90740
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت پدر شهید مصطفی محمودی در قم برگزار شد

قم نيوز : مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر برهان محمودی در قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت پدر شهید مصطفی محمودی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت پدر شهید مصطفی محمودی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم حجت الاسلام علی‌اکبر برهان محمودی پدر بزرگوار شهید مصطفی محمودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شامگاه شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل آن مرحوم برگزار شد.

این عالم ربانی روز گذشته بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان در گلزار شهدای شیخان و در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مرحوم حجت‌الاسلام برهان محمودی از جمله قدیمی‌ترین شاگردان و یاران شهید سید محمدباقر صدر بود که از اولین دوره‌های درس خارج آن بزرگوار به حلقه شاگردان ایشان پیوست.

این عالم ربانی در عمل به توصیه اکید استادش در مسئولیت‌های گوناگون در خدمت انقلاب اسلامی ایران بود و مدتی نیز در کشور کویت به‌عنوان عالم و نماینده مراجع فعالیت می‌کرد که روحیه انقلابی و تأثیرات گسترده ایشان هم‌چنان در میان مؤمنان آن دیار زبانزد است.

شهید مصطفی محمودی فرزند حجت الاسلام علی اکبر محمودی متولد 31 فروردین سال 1345 در نجف اشرف بود، وی دیپلم خود را از هنرستان فنی قدس قم اخذ کرد و مسئولیت انجمن اسلامی هنرستان را نیز بر عهده داشت.

 شهید محمودی به مدت یک سال در جبهه‌های غرب و جنوب حضور داشت و در عملیات محرم در سال 1361 مجروح شد  و سرانجام این شهید گرانقدر در 17 اسفند 62 در عملیات خیبر و جزایر مجنون بر اثر اصابت ترکش به پهلو به شهادت رسید و در گلزار شهدای شیخان آرام گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyaeh.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما