کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ابزار رسانه روشی برای تبلیغ اندیشه‌های دینی

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1399 ساعت 15:01

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: با استفاده از ابزار رسانه می توان اندیشه های ناب دینی را به جهانی که تشنه معرفت الهی است را تبلیغ کرد.


به گزارش قم نیوز آیت الله سید‌هاشم حسینی بوشهری ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه به ویژه عید سعد غدیر خم و میلاد امام موسی کاظم (ع) در آیین افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو، اظهار کرد: تلاش‌هایی که برای ارتقاء رسانه حوزه‌های علمیه در طول سال‌های متمادی صورت گرفته شایسته تقدیر است.

وی با تبیین اهمیت افتتاح و رونمایی این سایت به زبان اردو، بیان کرد: افتتاح این بخش از خبرگزاری حوزه در راستای رسالت حوزوی ما صورت می‌گیرد و رسالت حوزوی نیز در راستای رسالت نبوی و اهل بیتی محقق می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه می‌توانند نقش انبیاء الهی و نقش غدیر و وقایع غدیر را برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: دشمن برای تخریب اندیشه‌های دینی همواره در حال توطئه است و حوزه‌های علمیه باید با حقیقتی استوار نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه باید رسالت بزرگ انتقال پیام اثباتی که برعهده دارند را به صورت شایسته و با استفاده از ابزار رسانه انجام دهند، گفت: رسانه حوزه باید با قدرت بتواند اهداف و توطئه‌های دشمنان را که برای نسل جوان برنامه‌ریزی کرده است، خنثی کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با عنوان اینکه حوزه‌های علمیه باید هویت و جایگاه خود را به دنیای امروز که تشنه دین و معرفت الهی است، معرفی کند، بیان کرد: چشم و گوش دوستان و دشمنان اسلام به دنبال انتشار پیامی از پایگاه خبری حوزه در جهان است و در این راستا هرچه پیام ما رساتر و گویاتر باشد قطعا تاثیرات مطلوب تری خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه خبرگزاری حوزه موجب شد که حوزه‌های علمیه از حالت انزوا خارج شوند، تصریح کرد: افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو می‌تواند بر قدرت نفوذ پیام‌های حوزه در جهان بیافزاید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رسانه‌ها امروز تعیین کننده سیاست و فرهنگ ما به شمار می‌رود، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا به جای رفتن به دنبال جنگ افزارهای سنگین و سخت از طریق رسانه‌ها جوامع را به استثمار می‌کشانند.

وی تاکید کرد: رسانه باید حق محور و عدالت خواه باشد و در کنار این ویژگی‌ها در سرعت انتقال پیام نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90750/استفاده-ابزار-رسانه-روشی-تبلیغ-اندیشه-های-دینی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir