سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 90758
منبع : خبرگزاری فارس

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم معرفی شد

قم نيوز : طی مراسمی با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مسؤول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم معرفی شد.
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم معرفی شد
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی مهدی‌زاده در آیین تکریم و معارفه مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم ضمن دریافت حکم خود از دست آیت الله سعیدی اظهار کرد: افتخارم این است که خودم را خادم ملت و سرباز ولایت می‌دانم و خدا را بابت این توفیق شاکر هستم.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم خدماتی هم سو بااهداف گام دوم انقلاب داشته باشم و بتوانم بنا بر آنچه در حکم بنده آمده بود به فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و توصیه های آیت الله سعیدی عمل کنم و سرباز خوبی برای نظام باشم و امیدوارم همه دوستان و عزیزان نیز بنده را در این راه کمک کند.

در این مراسم حاج علی محمدی مسؤول اسبق نهاد نماز جمعه قم ضمن بیان خاطراتی از برگزاری نماز جمعه در شرایط پرمخاطره سالهای ابتدایی پس از انقلاب، بر لزوم  طراحی حرکات و اقدامات نهاد نماز جمعه قم بر محور فرهنگی تاکید کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده به عنوان مسؤول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان قدردانی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivya3.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما