سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 90764
منبع : خبرگزاری تسنیم

نیروی انتظامی به دنبال پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم هوشمند سازی و کشف علمی جرم در استان قم را موردتوجه قرارداد و گفت: امیدواریم پلیس قم را به سمت پلیسی در تراز انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تأکیددارند ببریم.
نیروی انتظامی به دنبال پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است
نیروی انتظامی به دنبال پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز سردار محمود میرفیضی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان قم، اظهار داشت: خداوند را شاکرم توفیق خدمت در قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) را مشمول حال ما کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: با توجه به شیوع این بیماری، امسال برنامه‌ای به‌منظور پاسداشت خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار نشد اما ما همچنان قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر از جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جزو اقشاری هستند که در جامعه بر اساس نیاز دیده می‌شوند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیروی انتظامی مکمل همدیگر بوده و وظیفه مطالبه گری بر عهده خبرنگاران است، همچنین به دنبال آن هستند مطالبات مردم را به مسئولان انتقال داده و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

سردار میرفیضی ادامه داد: از طریق ارتباط مناسب بین خبرنگاران و نیروی انتظامی می‌توان به مطالبات مردم پی برد، همچنین تولید امنیت پایدار یکی از موضوعات مهم رسانه بوده و اگر پلیس عملیاتی انجام می‌دهد تکمیل‌کننده عملیات آن خبرنگاران هستند.

فرمانده انتظامی استان قم آگاهی بخشی به جامعه را یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه برشمرد و ادامه داد: در شرایط فعلی مفهومی به نام زمان معنا نداشته و سرعت انتشار اخبار بسیار سریع است.

وی هوشمند سازی و کشف علمی جرم در استان قم را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: امیدواریم پلیس قم را به سمت پلیسی در تراز انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تأکیددارند ببریم.

همچنین در این جلسه، مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم با بیان اینکه تلاش خبرگزاری تسنیم در این سال‌ها این بوده که همه‌جا حضورداشته و مثمر ثمر باشد، اظهار داشت: هرکسی که راه‌حلی برای مشکل پیش‌آمده نداشته باشد دست به دامن خبرنگار و اصحاب رسانه می‌شود اما این صنف یکی از بی‌پناه‌ترین اقشار جامعه هستند.

سید سعید سید هاشمی افزود: ارتباط خبرنگاران با نیروی انتظامی تنگاتنگ بوده و می‌توان در بسیاری از زمینه‌ها همچون دعواهای خانوادگی و مصالحه با کمک خبرنگاران به جامعه آگاه‌سازی کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjed1.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما