چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 90783
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل بنیاد مسکن استان قم:

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود

قم نيوز : مدیر کل بنیاد مسکن استان قم گفت: تفاهم نامه ساخت هزار مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.
هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود
هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود
به گزارش قم نیوز داریوش بلدی عصر سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری ساخت یک هزار واحد مسکونی در بخش‌های استان، ساکن بودن در روستاها و بخش‌ها، مستأجر بودن و یا نداشتن منزل مناسب و همچنین معرفی از سوی بخشداری‌ها را از شروط دریافت این واحدهای مسکونی عنوان کرد و گفت: برای کمک به این خانواده‌ها، مبلغ ۵۰ ملیون تومان وام با بازپرداخت ۱۳ ساله با دو سال تنفس و همچنین ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم افزود: تفاهم نامه ساخت هزار مسکن برای مردم در شهرهای کوچک و روستاهای استان قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت هزار واحد مسکونی ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال آن به صورت کمک بلاعوض از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز توسط بنیاد مسکن در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت پنج درصدی تأمین خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwu9y.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما