کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزانه 60 هزار ماسک 3 لایه توسط کارگاه‌های بسیج اصناف قم تولید می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 23 مرداد 1399 ساعت 17:26

مسئول بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه روزانه ۵۰ الی ۶۰ هزار ماسک ۳ لایه در واحدهای کارگاهی تولید می‌شود گفت: آمادگی داریم با توجه به ماه محرم ماسک های تولیدی پارچه‌ای و ۳ لایه را با قیمت مناسب در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار بدهیم.


به گزارش قم نیوز سرهنگ عباس روحی اظهار داشت: با توجه به مناسبت‌هایی که در پیش روداریم نیازمند افزایش تولید ماسک هستیم.

مسئول بسیج اصناف استان قمافزود: بسیج اصناف استان این آمادگی را دارد که ماسک پارچه‌ای را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کند تا در دسترس همه مردم قرار بگیرد و همه مردم با ماسک وارد مراسم‌های عزاداری ماه محرم شوند.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم نیاز مبرم و ضروری افزایش تولید ماسک راداریم، زیرساخت‌های بسیار خوبی در مجموعه بسیج اصناف برای تولید ماسک پارچه‌ای و 3 لایه کارگاهی ایجاد کردیم و فعالیت‌های بسیار خوبی توسط کارگاه‌های ما در حال انجام است.

روحی گفت: اقدامات متعددی برای تولید ماسک انجام دادیم که 25 کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای توسط بسیج اصناف در حال فعالیت است و ماسک‌های پارچه‌ای و قابل شست‌وشو در سطح فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه  15 واحد کارگاهی زیر نظر بسیج اصناف فعالیت می‌کنند، ادامه داد: روزانه  20 الی 25 هزار ماسک توسط کارگاه‌های زیر نظر بسیج اصناف در حال تولید است و در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: دو نوع ماسک 3 لایه داریم که یک ماسک 3 لایه صنعتی است که توسط واحدهای صنعتی تولید می‌شود و نوع دوم ماسک 3 لایه کارگاهی است و این ماسک‌های کارگاهی زیر نظر بسیج اصناف استان تولید می‌شود.

روحی بابیان اینکه روزانه 50 الی 60 هزار ماسک 3 لایه در واحدهای کارگاهی تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم راداریم تا ماسک‌های تولیدی پارچه‌ای و 3 لایه  را  در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کرده و با توجه به ماه محرم با قیمت مناسب در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار بدهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90812

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90812/روزانه-60-هزار-ماسک-3-لایه-توسط-کارگاه-های-بسیج-اصناف-قم-تولید-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir