پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 90817
منبع : خبرگزاری فارس

بدون ولایت حضرت علی(ع) هیچ عبادتی مورد قبول نیست

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: بر اساس روایت وارده از پیامبر اسلام(ص) اگر بنده‌ای آن‌قدر عبادت کند که بدنش همانند مشک خشک و فرسوده شود و در میان صفا و مروه بدون هیچ گناهی به قتل برسد اما اگر ولایت علوی را قبول نداشته باشد خداوند آن شخص را با چهره بر آتش می‌افکند.
بدون ولایت حضرت علی(ع) هیچ عبادتی مورد قبول نیست
بدون ولایت حضرت علی(ع) هیچ عبادتی مورد قبول نیست
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد گنجی چهارشنبه شب در محفل سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر طی سخنانی اظهار کرد: معیار پذیرش اعمال در روز قیامت، ولایت حضرت علی(ع) و اهل‌بیت(ع) است و بدون ولایت تمام اعمال رد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس روایت وارده از رسول گرامی اسلام اگر بنده‌ای به‌اندازه عمر حضرت نوح پیامبر خداوند را عبادت نماید و روزها به نماز و روزه‌داری و شب‌ها به تهجد و شب‌زنده‌داری بگذارند و هرساله به حج رود و به‌اندازه کوه ابوقبیس در راه خدا انفاق و تمام اموال خود را در مسیر خداوند هزینه نماید و آن‌قدر عبادت کند که بدنش همانند مشک خشک و فرسوده شود و در میان صفا و مروه بدون هیچ گناهی به قتل برسد اما اگر ولایت علوی را قبول نداشته باشد خداوند آن شخص را با چهره بر آتش می‌افکند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تاکید کرد: منکرین ولایت علوی دچار عذاب سخت و شدید خواهند شد چراکه ریشه و اساس عدم پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع) تکبر است و امثال وهابیت و آل سعود به خاطر تکبر و شیطان‌صفتی خود راضی به پذیرش ولایت نیستند.

وی یادآور شد: اهل‌بیت(ع) طبیبان روح و جسم هستند و نسخه‌های بی‌نظیری برای درمان ارائه داده‌اند.

گنجی افزود: مکتب تشیع یک مکتب راست قامت و جاودانه در تاریخ است چراکه زیر سایه لطف ولایت اهل‌بیت(ع) است درحالی‌که آل سعود و وهابیت و طالبان بازیچه دست آمریکا و گاو شیرده هستند و شیطان در باطن و ظاهر آن‌ها نفوذ کرده است.

وی در پایان گفت: اگر وجود مبارک حضرت علی علیه‌السلام نبود امروزه در جامعه از اخلاق صحیح و عبادات درست هیچ‌چیزی وجود نداشت و تمام عبادات در سایه لطف حضرت موردقبول درگاه الهی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefv8o.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما