پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 90820
منبع : خبرگزاری تسنیم

دانشگاه قم از ظرفیت برگزاری عزاداری ماه محرم در فضای باز برخوردار است

قم نيوز : رئیس دانشگاه قم گفت: در دانشگاه قم فضای باز و آزاد داریم و اگر هیئتی آمادگی داشته باشد هر امکاناتی که داشته باشیم در خدمت آن‌ها قرار می‌دهیم.
دانشگاه قم از ظرفیت برگزاری عزاداری ماه محرم در فضای باز برخوردار است
دانشگاه قم از ظرفیت برگزاری عزاداری ماه محرم در فضای باز برخوردار است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عسکر دیرباز امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ماه محرم عزاداری‌ها باید در فضای باز و آزاد برگزار شود.

وی افزود: در دانشگاه قم فضای باز و آزاد داریم و اگر هیئتی آمادگی داشته باشد هر امکاناتی که داشته باشیم در خدمت آن‌ها قرار می‌دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در فضای مجازی شبهاتی راجع به عزاداری محرم مطرح می‌شود و اگر کانال و مرجعی باشد که این شبهاتی را مطرح کند حاضر هستیم به این شبهات پاسخ منطقی و قانع‌کننده بدهیم.

رئیس دانشگاه قم عنوان کرد: نسبت به شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود در جریان هستیم و اگر این شبهات جمع‌آوری شود اساتید این دانشگاه پاسخ‌های قانع‌کننده برای آن دارند.

امیرحسین پروان معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت قم نیز در این جلسه بیان کرد: در این ماه شهادت امام باقر(ع) و عید سعید قربان را داشتیم، این اعیاد و شهادت‌ها وجود داشت و این موضوع مطرح است که این مراسم‌ها در منازل برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمینه نانوایی‌ها در جلسه‌ای که با فرماندار داشتیم و با توجه به این‌که نان داغ است سبب انتقال ویروس کرونا نمی‌شود و موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در نانوایی‌ها در دستور کار است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت قم بیان کرد: موضوع ارزیابی هیئت‌مدیره اتحادیه‌ها درزمینهٔ بازرسی از واحدهای صنفی در دستور کار است و درزمینه بازدیدهایی که انجام می‌شود حدود  700 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صمت استان انجام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید است.

پروان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک ماه محرم هستیم مراجعات مردم به سمت صنوف کمتر و به مساجد و هیئت‌های مذهبی بیشتر می‌شود و هفته آینده شاهد ازدحام واحدهای صنفی نخواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuva3.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما