کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس , 25 مرداد 1399 ساعت 14:08

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از دفتر خبرگزاری فارس و فعالیت های رسانه ای این دفتر در استان قم بازدید کرد.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر ظهر امروز به همراه برخی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس با مدیر و خبرنگاران این مجموعه در استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت های رسانه ای این خبرگزاری در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه این رسانه به عنوان یکی از خبرگزاری های منبع و شاخص در استان قم، اقدامات ارزشمندی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در جامعه در ایام شیوع کرونا انجام داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: در این ایام با توجه به لزوم جلب همکاری و مشارکت عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، رسانه ها تلاش های قابل توجهی انجام دادند که این اقدامات قابل تقدیر است.

سیدجواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان قم هم در این دیدار با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا این رسانه سعی در انتشار اخبار موثق و آگاهی بخشی به جامعه داشت گفت: خوشبختانه در راستای تحقق این امر توانستیم با تشکیل قرارگاه رسانه ای به صورت هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی، موارد مختلف مد نظر برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را پیگیری کرده و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90836

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90836/بازدید-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-دفتر-خبرگزاری-فارس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir