چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 90895
منبع : خبرگزاری فارس

رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور

قم نيوز : استاندار قم گفت: با تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مسؤولان برگزاری کنکور، آزمون سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم در حال برگزاری است.
رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور
رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه قم اظهار کرد: از سوی رئیس دانشگاه قم و همکاران ایشان برای برگزاری کنکور تلاش های زیادی صورت گرفته است که از آنها تقدیر می کنیم.

وی بااشاره به حضور نیروهای دانشگاه علوم پزشکی با هدف نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی بیان کرد: در این بازدید شاهد بودیم که شرکت کنندگان در آزمون نهایت دقت را نسبت به رعایت مسائل بهداشتی داشتند و در چینش صندلی ها نیز فاصله گذاری مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار قم با بیان اینکه کنکور سراسری در در یک فضای آرام در حال برگزاری است افزود: در خارج از حوزه امتحانی نیز شاهد تجمع خانواده ها نیستیم و بعد از اتمام کنکور نیز انتظار است که خانواده‌ها تجمع نداشته و تا بتوانیم در فضای آرام مسائل آموزشی و سلامت فرزندان را تضمین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استراتژی نظام و ستاد ملی مقابله با کرونا این است که آموزش تعطیل بردار نیست یادآور شد: حفظ سلامت فرزندان اولویت و اهمیت خاصی دارد و خدا را شاکریم که دراین آزمون شاهد رعایت پروتکل ها هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamano.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما