جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 90928
منبع : خبرگزاری فارس

بخشش محرومیت فوتسالیست مطرح قم

قم نيوز : دو سال از محرومیت بازیکن مطرح فوتسال استان قم از حضور در مسابقات ملی و باشگاهی توسط فدراسیون جهانی فوتبال مورد بخشش قرار گرفت.
بخشش محرومیت فوتسالیست مطرح قم
بخشش محرومیت فوتسالیست مطرح قم
به گزارش قم نیوز در سال‌های اخیر که بازیکنان زیادی از بین استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم در رده باشگاهی درخشیده و به تیم‌های ملی رسیده‌اند، ابوالقاسم اروجی یکی از بهترین‌های این بازیکنان است که افتخار کسب مقام در مسابقات ملی و باشگاهی کشور و آسیا را در کارنامه دارد.

اروجی بازیکنی است که از رده باشگاهی در تیم جوانان و امید ارم‌کیش قم فعالیت حرفه‌ای خود را در اواسط دهه 1380 آغاز کرد و پس از درخشش در ترکیب تیم‌های لیگ برتری فوتسال قم، مورد توجه تیم‌های مطرح فوتسال ایران از جمله تاسیسات دریایی تهران، گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون قرار گرفت.

این بازیکن آنقدر از نظر فنی و تکنیکی در سطح بالا بازی می‌کند که خیلی زود مورد توجه کادر فنی تیم ملی کشورمان نیز قرار گرفت و ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا و چندین تورنمنت داخلی و برون‌مرزی مطرح و معتبر همراهی کرد و به افتخارات زیادی در رده باشگاهی و ملی رسید.

درخشش اروجی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی و همچنین در ترکیب تیم ملی به عنوان یک بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ادامه داشت تا اینکه پائیز سال گذشته خبر رسید این بازیکن ملی‌پوش و مطرح به جرم استفاده از مواد نیروزا توسط ستاد مقابله با دوپینگ و از سوی فدراسیون جهانی محروم شده است.

به واسطه مثبت شدن آزمایش دوپینگ اروجی، این بازیکن با یک محرومیت چهار ساله مواجه شد تا در اوج آمادگی و شرایط مطلوب فنی و جسمانی از حضور در میادین محروم شود، اتفاقی که اروجی را از دنیای حرفه‌ای دور کرد و در زندگی شخصی وی نیز اثرات منفی زیادی داشت تا اینکه بخشودگی بخشی از محرومیت وی، این بازیکن را به آینده امیدوار کرد.

اروجی در این ماه‌ها تمام فکر و ذکر خود را معطوف جمع‌‌آوری مدارک و مستندات لازم برای اثبات عدم آگاهی و غیر ارادی بودن استفاده از ماده نیروزای ممنوعه کرد تا اینکه ادعای وی توسط مسوولان ذیربط در فدارسیون جهانی فوتبال و کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ مورد تایید قرار گرفت و بدین‌ترتیب دو سال از محرومیت چهار ساله وی مورد بخشش قرار گرفت تا اروجی بتواند از آبان ماه سال آینده با پیراهن ملی و باشگاهی در میادین حاضر شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6wnw.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما