شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 90946
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی سبب برخورد با ادارات متخلف می‌شود

قم نيوز : استاندار قم به بیان برنامه‌های تنبیهی و تشویقی اجرای طرح دولت الکترونیک در نهادها و ادارات پرداخت و گفت: تدابیر توبیخی نیز برای مدیرانی که شیوه‌نامه‌ها را رعایت نکنند اندیشیده شده که به‌موقع اجرایی خواهد شد.
استاندار قم: عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی سبب برخورد با ادارات متخلف می‌شود
استاندار قم: عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی سبب برخورد با ادارات متخلف می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران، ایام عزاداری امام حسین(ع) و یاران با وفایش را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم عزاداری‌هایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کشور و به‌ویژه استان قم داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کنکور طی روزهای اخیر گفت: با توجه به گزارشات ستاد ملی مبارزه با کرونا، به نحو احسن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این آزمون رعایت شده است؛ همچنین طی بازدیدی که از یکی از حوزه‌های امتحانی داشتم به نحوی شایسته رعایت پروتکل‌ها را مشاهده کردم.

وی خاطرنشان کرد: از آزمون بزرگ برگزاری کنکور سربلند بیرون آمدیم؛ امیدوارم از یک آزمون بزرگ‌تر که مربوط به ایام محرم است نیز به‌سلامت بیرون بیاییم و عزاداری‌های ما توأم با سلامت معنوی و جسمانی شهروندان باشد.

سرمست با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا بر دولت و سلامت الکترونیک ابراز کرد: باید ادارات سعی کنند از مراجعه حضوری مردم کاسته شود و آن‌ها بتوانند خدمات دولتی را به‌صورت الکترونیکی دریافت کنند، همین‌طور رئیس‌جمهور خطاب به به وزارت بهداشت تأکید بر تکمیل پرونده سلامت الکترونیکی داشتند تا مردم بتوانند خدمات بهداشتی را بدون حضور در مراکز درمانی دریافت کنند.

استاندار قم ضمن قدردانی از هیئات مذهبی به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری‌های محرم اظهار کرد: در این دو شبانه‌روزی که در استان مراسمات برگزارشده پروتکل‌ها به‌خوبی رعایت شده است که جا دارد از همگان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه استان قم همچنان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد، تأکید کرد: امیدواریم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم بیماری را کنترل کنیم تا هم سلامت مردم را تأمین و هم به ریشه‌کنی بیماری کمک کرده باشیم.

سرمست در پایان به بیان برنامه‌های تنبیهی و تشویقی اجرای طرح دولت الکترونیک در نهادها و ادارات پرداخت و گفت: درعین‌حال که تشویقات به‌موقع صورت می‌گیرد، تدابیر توبیخی نیز برای مدیرانی که شیوه‌نامه‌ها را رعایت نکنند اندیشیده شده که به‌موقع اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-wnw.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما