شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 90969
منبع : خبرگزاری فارس

مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی

قم نيوز : رئیس هیأت کشتی استان قم از مشخص شدن حریفان تیم شهدای مدافع حرم قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.
مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی
مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: امسال برای سومین دوره متوالی تیم شهدای مدافع حرم به نمایندگی از هیأت کشتی استان قم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود و استعدادها و نخبه‌های کشتی قم برای این تیم مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی این مسابقات با حضور 21 تیم باشگاهی، عنوان کرد: امسال در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور 10 تیم در رشته آزاد و 11 تیم در رشته فرنگی حضور دارند و قم به واسطه اینکه جایگاه بسیار خوبی در کشتی فرنگی دارد، در این لیگ همانند سال‌های قبل به میدان خواهد رفت.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه امسال بیستمین دوره پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی ایران با عنوان جام یادگار امام (ره) به انجام می‌رسد، افزود: قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور پیشکسوتان، مسوولان و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی در سه گروه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه چهره مطرح کشتی قم یعنی علیرضا نجاتی نیز در مراسم قرعه‌کشی به عنوان میهمان ویژه حضور داشت، افزود: نجاتی سال گذشته در مسابقات 2019 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر نور سلطان قزاقستان یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران بود که مدال برنز را کسب کرد و ایران را در این وزن به سهمیه المپیک رساند.

وزیری با اشاره به حریفان تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ برتر کشتی فرنگی، عنوان کرد: تیم ما در گروه سوم با تیم‌های مطرح بازار بزرگ ایران و هیأت کشتی یزد هم‌گروه شده است، در حالی که تیم‌های گروه نخست شامل هیأت کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریو برزن بهبهان و رعد پدافند ارتش هستند و در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبا نور کردستان، احتشام گستر خوزستان و هیأت کشتی خراسان‌جنوبی مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccooqo.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما