يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 90982
منبع : خبرگزاری تسنیم

امیرآبادی: ایران علیرغم ادعای آمریکایی‌ها در دارو و تجهیزات تحریم بود

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان مشخص شدن چهره پلید آمریکایی‌ها در بیماری کرونا برای جهانیان گفت: آن‌ها مدعی بودند دارو و تجهیزات پزشکی را تحریم نکرده‌ایم درحالی‌که این‌گونه نبود و کشور در تحریم بود.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ایران علیرغم ادعای آمریکایی‌ها در دارو و تجهیزات تحریم بود/در مبارزه با کرونا موفق بودیم
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ایران علیرغم ادعای آمریکایی‌ها در دارو و تجهیزات تحریم بود/در مبارزه با کرونا موفق بودیم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان با همه مشکلات و کمبود منابع تلاش می‌کنند چرخ اقتصادی کشور بچرخد و تعطیل نشود که به‌نوبه خود از همه آن‌ها تقدیرو تشکر می‌کنم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: با همه تلاش‌هایی که دشمنان داشتند کشور اداره شده و منابع اجتناب‌ناپذیری که لازم بوده به بخش‌های مختلف تزریق‌شده و تاکنون مشکلی پیش نیامده است، اگر هر کشور دیگری بود این فشارها به آن وارد می‌شد قطعاً مشکلات زیادی برایش به وجود می‌آمد.

وی با بیان مشخص شدن چهره پلید آمریکایی‌ها در بیماری کرونا برای جهانیان گفت: آن‌ها مدعی بودند دارو و تجهیزات پزشکی را تحریم نکرده‌ایم درحالی‌که این‌گونه نبود و کشور در تحریم بود، به‌رغم دشمنی‌ها ملت ایران با همه سختی‌ها از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد و به آمریکا نشان داد کاملاً تهی است و هیچ حرفی برای گفتن ندارد و غربی‌ها در آزمون کرونا سرافکنده شدند.

امیرآبادی فراهانی با تأکید بر اینکه هرجایی که بین دولتمردان و مردم وفاق بوده توانسته‌ایم بر مشکلات فائق آییم، خاطرنشان کرد: الگوی ما شهیدان رجایی و باهنر هستند و باید یاد بگیریم مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید در کنار آن‌ها باشیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر منابع محدود است و نمی‌توانیم مسائل مردم را به‌صورت مطلوب حل کنیم، باید حداقل با روی گشاده و با وقت‌گذاری برای مردم بتوانیم در کنارشان باشیم و مشکلاتشان را بشنویم و غم‌خوار آن‌ها باشیم و در حد توان مشکلاتشان را حل کنیم.

وی هدف از راه‌اندازی مجمع نمایندگان استان را رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: امیدواریم در این دوره با وجود مجمع نمایندگان استان، کارها در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت قوای سه‌گانه شکل بگیرد.

امیرآبادی فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: تا امروز تلاش بر این بوده که هیچ حاشیه‌ای در استان ایجاد نشود، قطعاً این رویه ادامه پیدا خواهد کرد و از کسانی که در پی ارزش‌های اسلام و انقلاب باشند حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiwnw.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما