پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 91050
رئیس دانشگاه فرهنگیان:

برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه فرهنگیان قم گفت: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت به قصد استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجود و بهره گیری از روش های نوین آموزش در این دوران خاص، برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در قم
برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در قم
به گزارش قم نیوز رئیس دانشگاه فرهنگیان قم پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، به تشریح جزئیات و نحوه برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا پرداخت.

حسن محمد پور با اشاره به اینکه این جشنواره دربرگیرنده موضوعات متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی در راستای تولید دانش موردنظر آموزش‌وپرورش کشور است، تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید نیاز بود برای دانش آموزان طراحی هایی داشته باشیم که آسیب های عدم حضور دانش آموزان در این ایام در مدارس کمتر شود. از جمله تصمیمات که در ستادهای مختلف گرفته شد، برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت بود که به قصد استفاده از ظرفیت‌های مختلف و به کارگیری روش های نوین در امر آموزش بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان قم بیان کرد: فراخوان استانی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم اعلام‌شده و جلسات هماهنگی مشترکی نیز در این زمینه با اداره کل آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز برگزارشده است.

محمد پور با اشاره به محورهای جشنواره استانی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا عنوان کرد: این جشنواره در محورهای کلی یادگیری مؤثر در دوران کرونا، زیرساخت های لازم، الگوهای تربیتی موثر در نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح در این زمینه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دو مرحله‌ای بودن جشنواره گفت: جشنواره استانی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با همکاری بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش‌وپرورش ویژه تمامی فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان برگزار می‌شود و به نفرات برتر در دو سطح استانی و کشوری که ایده‌های بدیع، آزاد، نوآورانه، خلاق ،پویا و مؤثر برای آموزش‌وپرورش مطرح نمایند، تقدیرنامه و جوایز نفیسی تقدیم می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان قم خاطرنشان کرد: آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی حداکثر 15 شهریورماه است و کلیه علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند جهت آشنایی با مقررات، نحوه ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس:www.sci-cbo.ir مراجعه کنند یا با مسول علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان استان ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/106
https://qomnews.ir/vdce778o.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما