چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 91061
منبع : خبرگزاری تسنیم

امیرآبادی: همه روستاهای قم تا سال 1400 از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند ‌می‌شوند

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که اگر باروحیه جهادی فعالیت کنیم این مشکلات رفع شدنی است، به لطف خدا انشاالله تا سال ۱۴۰۰ همه روستاهای قم از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند‌می شوند.
امیرآبادی: همه روستاهای قم تا سال ۱۴۰۰ از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند ‌می‌شوند
امیرآبادی: همه روستاهای قم تا سال ۱۴۰۰ از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند ‌می‌شوند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به 21 روستای دهستان قاهان اظهار داشت: یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی بوده است.

وی افزود: اقدامات خوبی برای گازرسانی دهستان قاهان انجام شد که در این زمینه جلسه‌ای سال 91 در این دهستان برگزار شد و کسی باور نمی‌کرد که موضوع گازرسانی به این روستا محقق شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از امکاناتی که لازم است همه مردم از آن بهره‌مند شوند نعمت خدادادی گاز است که برای مناطق سردسیر نیاز است، این اتفاق محقق شد و جمهوری اسلامی و مسئولان استان نشان دادند موضوعی که مورد تأکید انقلاب اسلامی است یعنی رسیدن به مناطق محروم فقط یک شعار نیست و در عمل محقق شد.

امیرآبادی گفت: همه روستاهای بالای 10 خانوار قم از نعمت برق برخوردار هستند که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، دشمن تلاش می‌کند این موضوعات را تحریف کند که وظیفه‌داریم برکات انقلاب را برای مردم بیان کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که اگر باروحیه جهادی فعالیت کنیم این مشکلات رفع شدنی است، به لطف خدا انشا الله تا سال 1400 همه روستاهای قم از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند می‌شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: خداروشکر می‌کنیم که ما را در برابر ملت ایران و روستاییان عزیز قم سرافکنده نکرد و امروز گازرسانی در این منطقه را جشن می‌گیریم، انشاءالله تا سال 1400 همه روستاهای قم از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

امیرآبادی گفت: هیئت‌امنایی از مردم این منطقه برای گازرسانی تشکیل شد که شایسته تقدیر است، امیدوارم خداوند کمک کند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با وحدت و همدلی بین مجلس و دولت حل شود.

وی بابیان اینکه افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند رسوا خواهند شد و قطعاً به‌راحتی زندگی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید همه دست در دست هم کمک کنیم تا مشکلات کشور برطرف شود، این نظام به دست مردم تشکیل‌شده و با همکاری مردم ادامه پیدا خواهد کرد و خون چند هزار شهید اجازه نمی‌دهد که کسی در این کشور خیانت کند.

100 درصد جامعه شهری و 90 درصد جامعه روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند

علیرضا نصیری نیز اظهار داشت: شهدا از جان خود گذشتند تا جمهوری اسلامی در دورترین مناطق روستایی خدمات خود را ارائه دهد.

وی بابیان اینکه گاز محور توسعه در کشور است‌، افزود:  از شاخص‌های توسعه کشور"گازرسانی" به شهرها و روستاها است، باافتخار عرض می‌کنم که امروز شاهد بهره‌برداری از گاز در 6 شهر استان و 161  روستای قابلیت گازرسانی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم بیان کرد: امروز ایران دومین کشور دنیا ازنظر ذخایر گازی است، ظرفیت 3 هزار انشعاب گاز در دهستان قاهان فراهم‌شده است و21 روستا از این نعمت بهره‌مند شدند. در حال حاضر 1600 اشتراک گاز در 21روستای قاهان از نعمت گاز برخوردار شدند و 40 میلیارد تومان برآورد هزینه‌ای بوده که صورت گرفته است.‌

وی گفت: دو شرط برای گازرسانی به روستاها داریم که یکی اینکه بالای 20 خانوار باشند و دیگر اینکه هزینه‌ای سرمایه هر انشعاب 12 میلیون است،  اگر با این شرط روستای قاهان را گازرسانی می‌کردیم این موضوع محقق نمی‌شد، بخشی از هزینه‌ها توسط اهالی روستا کمک شد و با رایزنی‌ها این پروژه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای گازرسانی مناطق محروم استان ادامه داد: 100 درصد جامعه شهری و 99 درصد جامعه روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

نصیری خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری شرکت گاز این خدمات پیش از کرونا آغاز  شد، امروز مردم می‌توانند از خدمات غیرحضوری شرکت گاز بهره‌مند شوند و تا پایان امسال بسیاری از خدمات گاز به‌وسیله گوشی تلفن همراه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqz9y.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما