پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 91079
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: همدلی نهادها و گروه ها در قم راز موفقیت در مقابله با کرونا است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به تلاش گروه‌های فرهنگی برای کمک به کادر درمان در مقابله با کرونا گفت:موفقیتی که امروز در کنترل این ویروس داریم بخاطر همدلی و تعامل گروه‌های فرهنگی و کادرسلامت است.
همدلی نهادها و گروه ها در قم راز موفقیت در مقابله با کرونا است
همدلی نهادها و گروه ها در قم راز موفقیت در مقابله با کرونا است
به گزارش قم نیوز چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که با حضور بهرام سرمست استاندار قم، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و جمعی از مدیران و مسؤولان نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، بهرام سرمست با اشاره به تلاش گروه‌های فرهنگی برای کمک به کادر درمان در مقابله با کرونا گفت: موفقیتی که امروز در کنترل این ویروس در استان داریم بخاطر همدلی و تعامل گروه‌های فرهنگی و کادر سلامت است.

استاندار قم یکی از نقاط قوت گروه‌های فرهنگی را ارائه طرح‌های نو و خلاقانه بیان کرد و افزود: گروه‌های فرهنگی و مذهبی در ماه محرم برای برگزاری مراسم طرح‌های ابتکاری و نوآوری‌های خوبی داشتند و تهدید کرونا را به فرصتی برای احیای سنت‌های گذشته تبدیل کردند.

وی با اشاره به طرح روضه‌های خانگی و خانوادگی که جمع محدود خانواده برای امام حسین (علیه السلام) عزاداری می‌کنند گفت: این طرح روضه‌های خانوادگی از طرح‌هایی است که هم عزاداری را داریم و همه در آن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا سلامت مردم هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ حسینی و عاشورایی را در جامعه گسترش و تعمق ببخشیم گفت: یکی از موضوعات مهم بومی سازی برخی ابلاغیات ستاد ملی مقابله با کرونا است که ما در قم با کمک مداحان و هیأت‌های مذهبی این مار را انجام دادیم و به سازمان تبلیغات ابلاغ کردیم.

وی افزود: برای مقابله با شیوع کرونا همانطور که بین کادر سلامت و نیروهای جهادگر و فرهنگی همکاری و همراهی به وجود آمد، باید همدلی و تعامل در بین دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی نیز بیشتر از گذشته ایجاد شود.

در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم از حجت الاسلام فلاح پور جهادگر فرهنگی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1xd1.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما