پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 91171
منبع : خبرگزاری فارس

هم‌گروهی دلسوختگان قم با قهرمان اسبق لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور با قهرمان اسبق لیگ برتر فوتسال ایران هم‌گروه شد.
هم‌گروهی دلسوختگان قم با قهرمان اسبق لیگ برتر فوتسال
هم‌گروهی دلسوختگان قم با قهرمان اسبق لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز از سال 1378 تا 1398 که 21 دوره متوالی از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد، قم در تمامی این ادوار نمایندگان پرقدرتی به نام‌های فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبا، ماهان‌ تندیس، یاسین‌پیشرو، آتلیه‌طهران و سوهان محمد سیما داشته است.

از تاریخ 21 دوره‌ای رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران تنها چهار عنوان نایب‌قهرمانی فراز در سال 1379، ارم‌کیش در سال‌های 1384 و 1387 و صبای قم در سال 1391 نصیب فوتسال قم شده است و در این 21 سال قمی‌ها همواره در رویای رسیدن به عنوان مقام قهرمانی لیگ برتر بوده‌اند.

این روزها که وضعیت نماینده لیگ برتری فوتسال قم کاملا مبهم است، تیمی به نام دلسوختگان قم آماده حضور در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور می‌شود، تیمی که از کادر فنی و بازیکنان بومی تشکیل شده و با هدف کسب مجوز صعود به دسته اول از مهر ماه گام به میدان رقابت با حریفان می‌گذارد.

این تیم قرار بود از اسفند ماه سال گذشته رقابت خود برای راهیابی به لیگ دسته اول را آغاز کند اما با شیوع ویروس کرونا در ایران و دیگر کشورهای جهان، مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور نیز همانند سایر مسابقات به تعویق افتاد و سازمان لیگ فوتسال پس از برگزاری فینال لیگ برتر، اتمام لیگ دسته اول و خاتمه لیگ بانوان، اکنون مجوز برگزاری لیگ دسته دوم کشور هم گرفته است.

بر این اساس قرار است مسابقات لیگ دسته دوم کشور به شکل مجتمع از پنجم مهر ماه آغاز شود، به همین منظور آخرین مهلت نقل و انتقالات این لیگ تا پایان وقت اداری روز 25 شهریورماه اعلام شده و تیم مجمع جهانی دلسوختگان قم در گروه چهارم این مسابقات با قهرمان اسبق فوتسال ایران رقابت می‌کند.

بازی‌های مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ دسته دوم فوتسال ایران در 6 گروه به انجام می‌رسد و دلسوختگان قم با تیم‌های پاس تهران، هیات فوتبال آران و بیدگل، پدیده فیروزکوه، پیمان شاهرود و هیات شهرکرد به رقابت می‌پردازد، در حالی که مطرح‌ترین رقیب نماینده قم تیم پاس است که در سال 1382 عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده و نایب‌قهرمان سال 1381 نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizza3.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما