دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 91219
منبع : خبرگزاری فارس

تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم

قم نيوز : مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم از شروع بازی‌های این تیم در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور از پنجم مهر ماه در گروه پنجم مقدماتی خبر داد.
تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم
تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم
به گزارش قم نیوز حسین آتش‌پنجه امروز اظهار کرد: تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه پنجم است که با نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، آران و بیدگل، یزد و میبد رقابت می‌کند.

وی ادامه داد: مرحله نخست مسابقات در گروه پنجم از روز شنبه پنجم مهر ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها تا چهارشنبه نهم مهر به میزبانی شهر میبد استان یزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، به همین منظور تمرینات تیم ما منظم‌تر از گذشته و با حضور پرشور و با انگیزه بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است.

مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با بیان اینکه مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در 6 گروه به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، افزود: تیم ما در این گروه با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی سناتور میبد مسابقه می‌دهد.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با درخشش در مسابقات لیگ منطقه‌ای باشگاه‌های کشور سال گذشته مجوز صعود به لیگ دسته دوم را به دست آورد ولی در راه صعود به لیگ دسته اول ناکام بود و امسال برای دومین دوره متوالی در این سطح از رقابت‌ها حاضر می‌شود تا جای خالی فوتسال قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران را پر کند.

برنامه بازی‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در شهر میبد:

شنبه 5 مهر (ساعت 16): دلسوختگان اهل بیت قم – مارون کهکیلویه و بویراحمد

یکشنبه 6 مهر (ساعت 14): دلسوختگان اهل بیت قم – رعد پدافند اصفهان

دوشنبه 7 مهر (ساعت 16): دلسوختگان اهل بیت قم – امید پیروز آران و بیدگل

سه‌شنبه 8 مهر (ساعت 14): دلسوختگان اهل بیت قم – صبای یزد

چهارشنبه 9 مهر (ساعت 18): دلسوختگان اهل بیت قم – بازرگانی سناتور میبد

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb95b9.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما