دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 91235
منبع : خبرگزاری مهر

مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند

قم نيوز : معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تیم های آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی به نظارت از مدارس می پردازند.
مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند
مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند
به گزارش قم نیوز محسن رمضان بیگی اظهار داشت: دستورالعمل بهداشتی در نظر گرفته شده به فضا، رفتار دانش آموز و فاصله اجتماعی در ورود و خروج دانش آموزان تاکید دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم ماسک زدن دانش آموزان، کادر اداری و آموزشی را الزامی دانست و افزود: در دستورالعمل تاکید شده که هر دانش آموز باید در مدرسه در شعاع یک متری از دیگر دانش آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: مدت زمان کلاس‌ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی ۲۵ دقیقه، سایر دوره‌های ابتدایی ۳۰ دقیقه و دوره اول و دوم متوسطه ۳۵ دقیقه است.

رمضان بیگی با بیان اینکه مواد ضد عفونی به متولیان داده شده است، افزود: متولیان مدارس موظفند در پایان هر روز کاری مدرسه را ضد عفونی کنند.

وی بیان کرد: اکیپ‌های آموزش و پرورش و مرکز بهداشت به صورت مرتب وضعیت مدارس را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: سرانه بهداشتی اختصاص داده شده به مدارس در اردیبهشت ماه ۲ میلیارد تومان بوده است و روز گذشته نیز ۵۷۰ میلیون تومان برای کل واحدهای آموزشی در نظر گرفته شد.

وی در خصوص برگزاری زنگ ورزش افزود: برگزاری ورزش‌های تجمعی ممنوع است و معلم ورزش نباید ورزش‌های تجمعی را اجرا کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcji8eh.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما