سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 91242
منبع : خبرگزاری فارس

مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران

قم نيوز : مربیان مطرح و نام‌آشنای بسکتبال استان قم به عنوان سرمربی و مربی هدایت پرافتخارترین تیم باشگاهی بسکتبال ایران را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده گرفتند.
مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران
مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال مهرام یکی از تیم‌های مطرح و با سابقه بسکتبال کشور محسوب می‌شود که سابقه قهرمانی این رقابت‌ها و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را دارد، تیمی که قمی‌ها به واسطه حضور شیمیدر در لیگ برتر دو بار به دقت در سال گذشته بازی‌های این تیم را در تهران و قم تماشا کردند و مهرام یک بار به شیمیدر قم باخت و یک بار در خانه خود نماینده قم را مغلوب کرد.

این تیم سال گذشته بعد از شیمیدر قم در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار گرفت، در حالی که جمع زیادی از بازیکنان شاخص و مطرح بسکتبال کشور همچون صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی در این تیم عضویت دارند و امسال نیز جزو مدعیان لیگ برتر به شمار می‌رود.

آرزومندی سرمربی پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران

مهرام تهران سال گذشته با هدایت یکی از چهره‌های با سابقه و مطرح مربیگری بسکتبال در ایران یعنی مصطفی هاشمی به مصاف رقبا رفت اما مدیریت این باشگاه امسال کادر فنی مهرام را دست‌خوش تغییر کردند و با جدایی رسمی هاشمی از این تیم، حالا یک مربی خوشنام از بسکتبال استان قم به نام علی آرزومندی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

آرزومندی که در دوران حرفه‌ای بسکتبال خود بازیکن باشگاه مهرام نیز بوده، پیش از این نیز سابقه مربیگری مهرام را در کارنامه دارد و در حالی هدایت تیم پرآوازه مهرام را پذیرفت که از دیگر سوابق وی می‌توان به سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران، هدایت تیم جوانان مهرام و مربیگری تیم‌ پتروشیمی بندر امام اشاره کرد.

رحمتی‌پور دومین مربی قمی در کادر فنی مهرام

مهرام از سال 1385 تا کنون در سطح اول بسکتبال ایران حضور دارد و از جمله افتخارات این تیم می‌توان به 6 قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی، یک رتبه سومی در مسابقات لیگ برتر و چهار مقام قهرمانی در پیکارهای غرب آسیا، دو قهرمانی در جام باشگاه‌های قاره کهن، قهرمانی در رقابت‌های بین‌المللی ABA چین و دو مقام قهرمانی در جام شیخ راشد امارات اشاره کرد که این تیم را به پرافتخارترین باشگاه بسکتبال ایران تبدیل کرده است.

علی آرزومندی مربی قمی و سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در حالی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران انتخاب شد که جواد رحمتی‌پور رئیس دپارتمان آموزش بسکتبال و دیگر مربی شاخص بسکتبال قم نیز به عنوان مربی در کادر فنی این تیم مطرح تهرانی ابقاء شد.

گفتنی است: با توجه به جلسه مسوولان فدراسیون بسکتبال با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، قرار است پیکارهای فصل 1400 - 1399 لیگ برتر از روز پانزدهم آبان ماه آغاز شود و قمی‌ها امسال علاوه بر حمایت از تیم شهرشان یعنی شیمیدر، به واسطه حضور دو مربی قمی در راس کادر فنی مهرام، نگاه ویژه‌ای به این بازی‌ها دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiinw.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما