شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 91290
منبع : خبرگزاری تسنیم

حق‌آبه‌های قم و آب سرشاخه دز از طریق وزارت نیرو پیگیری شود‌

قم نيوز : استاندار قم گفت: حق‌آبه‌های استان قم و آب سرشاخه دز از طریق وزارت نیرو پیگیری شود.
حق‌آبه‌های قم و آب سرشاخه دز از طریق وزارت نیرو پیگیری شود‌
حق‌آبه‌های قم و آب سرشاخه دز از طریق وزارت نیرو پیگیری شود‌
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)، قرآن کریم و مقدسات مسلمانان در جهان را محکوم می‌کنیم.

استاندار قم افزود: عملکرد دستگاههای اجرایی و گزارش هایی که ارائه می‌دهند باید به خوبی ارزیابی شود تا پایبندی مسئولان نسبت به اجرای برنامه‌ها تا چه میزان است.

وی با قدردانی از تلاش آب و فاضلاب نسبت به اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: شرکت آبفای قم در زمینه هوشمند سازی فرایندها و به کار گیری فناوری‌ها عملکرد موفقی داشته است، اما از نظر ورودی و خروجی فرایندها این شرکت باید تقویت شود.

سرمست بیان کرد: بومی‌سازی فناوری، فرآیند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند و باید در این زمینه زیرساختارهای لازم را توسعه داد.

وی خاطرنشان کرد: تسویه پساب فاضلاب امری ضروری است و باید شرکت آبفای قم اهتمام جدی به این مساله داشته باشند، خوشبختانه در مورد تخصیص اعتبارات استانی نهایت همکاری با شرکت آبفای قم صورت گرفته است.

استاندار قم عنوان کرد: فعالیت آب منطقه‌ای فراتر از تقسیمات کشوری است و آب منطقه ای هیج وقت مبتنی برتصمیمات کشوری نیست و براساس منطقه تصمیم گیری می شود و اساس و قانون تصممیات کشوری نمی‌تواند مبنای تصمیمات باشد.

وی گفت: حق‌آبه‌های استان قم و آب سرشاخه دز از طریق وزارت نیرو پیگیری شود و امور آب این مسائل را به طور جدی در رفع مشکلات دنبال کند و در این باره از ظرفیت مجلس شورای اسلامی استفاده نیز شود.

سرمست افزود: در بخش روستایی در روند اجرای پروژه‌های آبرسانی موفق بوده‌ایم و در سطح روستاها با کمترین مشکلاتی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: در آبرسانی به روستاها، شهرک های صنعتی محور کار هستند، به ویژه 14 روستایی در مجتمع صنعتی مشمول این موضوع می‌شود و در این باره وضعیت شهرک صنعتی محمودآباد نیز مطرح است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawuno.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما