کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله فاضل لنکرانی:

بی ثباتی در قیمت ها کمر مردم را شکسته است

خبرگزاری مهر , 23 شهريور 1399 ساعت 13:10

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بی ثباتی در قیمت ها کمر مردم را شکسته است، افزود: این مساله اعتبار نظام را خدشه دار می کند.


به گزارش قم نیوز آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر شنبه در دیدار با رئیس مرکز برنامه و بودجه کمیته امداد کشور و مسئولان کمیته امداد با بیان اینکه انتظار مردم از انقلاب اسلامی، افزون بر نابودی رژیم طاغوت و تحقق و حاکمیت دین، رشد و تعالی در وضع معیشتی و رفاه اجتماعی مردم بود، افزود: نظام در محرومیت‌زدایی از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر اقدامات بسیاری داشته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: توقع ما این بود که باید طوری برنامه‌ریزی می‌شد که بعد از چهل سال فقیر و محتاجی در جامعه نداشته باشیم، البته مشکلات همیشه بوده، اما در بحرانی‌ترین شرایط مردم خودشان در میدان حاضر شده و کمک کرده و رقم‌های بالایی را در اختیار کمیته امداد قرار داده‌اند.

وی فقر زدایی را از خصوصیات دوران حکومت حضرت حجت (عج) دانست و افزود: بعد از ابتلای کشور به ویروس کرونا باید کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و این مراکزی که از قدرت مالی خوبی برخوردارند با تمام وجود به میدان بیایند.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه کرونا افراد بسیاری را بیکار کرد، افزود: هر روز رسانه‌های بین‌المللی آمار دقیق بیکاری را در آمریکا و اروپا منتشر می‌کنند، در ایران نیز حتماً این آمار موجود است بنابراین باید برای این افراد برنامه‌ای طراحی شود.

وی ادامه داد: اینکه دولت گاهی اوقات بسته‌های معیشتی را در اختیار مردم قرار بدهد دردی را دوا نمی‌کند، این حتی به عنوان یک مسکن هم نمی‌تواند باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان اینکه بی‌ثباتی در قیمت‌ها کمر مردم را شکسته است، تصریح کرد: این مسئله اعتبار نظام ما را که محصول خون‌های شهیدان بزرگوار و مردم فداکار است خدشه‌دار می‌کند.

وی ادامه داد: پیشنهاد من این است که مجموعه‌های اصیل نظام به میدان بیایند و ضروریات زندگی مردم، حتی مسئله خودرو را با قیمت تمام شده و سود خیلی کم در اختیار مردم قرار بدهند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 91307

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91307/بی-ثباتی-قیمت-کمر-مردم-شکسته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir