کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملت ایران پایبند به ارزش های شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کرده است

خبرگزاری فارس , 23 شهريور 1399 ساعت 17:13

نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون چهل سال از دوران دفاع مقدس می گذرد و ملت ایران پایبند به ارزشهای شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کرده است.


به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی در دیدار با خانواده شهید علی یزدی و حسن مراد بیگلو گفت: خانواده معظم شهدا مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است، تکریم این عزیزان موجب معرفی الگوهای ایثار و پایداری به جامعه است.

 وی اضافه کرد: شهدا و رزمندگان اسلام گوش به فرمان رهبری شجاع، حکیم، مدبر و با بصیرت و با انگیزه های دینی و ملی در دوران دفاع مقدس حضور یافتند و  دشمنان اسلام را به شکست کشاندند.

زاکانی ادامه داد: اکنون چهل سال از دوران دفاع مقدس می گذرد و ملت ایران پایبند به ارزشهای شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این دیدار با اشاره به تقدیم 6000 شهید در دوران دفاع مقدس گفت: امروز مفتخریم خدمتگزار 80 هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان قم هستیم .

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: شهدا و ایثارگران پرچم های عزت و افتخار نظام اسلامی هستند و دیدار و تکریم از این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت در مسئولان و باعث دلگرمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران  است.

وی اضافه کرد: ملت ما همواره خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی و صبر ایثارگران می داند، امروز مفتخریم خدمت گزار این قشر ارزشمند هستیم و امید است بتوانیم خدمتی صادقانه به جامعه ایثارگر ارایه کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91312

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91312/ملت-ایران-پایبند-ارزش-های-شهدا-برابر-دشمنان-ایستادگی-کرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir