کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۱۰ هزار مترمربع معابر منطقه ۴ از ابتدای سال آسفالت شد

خبرگزاری فارس , 23 شهريور 1399 ساعت 20:56

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در 5 ماه نخست سال جاری بالغ‌بر 37 هزار تن آسفالت به مساحت 310 هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شد.


به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه چهار قم، اظهار داشت: اقدامات خوبی در مورد آسفالت شبکه معابر منطقه ۴ انجام‌شده و در ۵ ماه نخست سال جاری بالغ‌بر ۳۷ هزار تن آسفالت به مساحت ۳۱۰ هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی از جمله شهرک ایثار و شهرک زین‌الدین و سالاریه و صفاشهر و بخشی از شهرک مهدیه توزیع شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت، در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی تردد بسیار مؤثر بوده است، ابراز کرد: در این زمینه در مناطق ۸ گانه رتبه نخست را در توزیع آسفالت به دست آورده‌ایم.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اهمیت توزیع عادلانه آسفالت در معابر سطح منطقه، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسی و اولویت به انجام آسفالت می‌پردازیم و قبل از آسفالت نیز باید عملیات عمرانی شامل جدول‌گذاری به اتمام برسد.

اصفهانیان مقدم آخرین وضعیت احداث باغ پرندگان را موردتوجه قرار داد و افزود: احداث نخستین باغ پرندگان در مجموعه شهرداری منطقه چهار در بلوار شهید آوینی در دست اقدام است که عملیات احداث از سال ۹۵ آغاز شد و با توجه به تأکیدات شهردار و تخصیص اعتبارات لازم، این باغ پرندگان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این باغ پرندگان در قسمت‌های مختلف طراحی‌شده و در مجموع ۱۲ هکتار شامل ۶ هکتار فضای سبز و ۶ هکتار فضای محصورشده ویژه پرندگان است و ۱۱ قفس به ابعاد ۲۰ و ۸۰ و ۱۰۰ مترمربع برای بیش از ۱۰۰ گونه پرندگان از ۳۵۰۰ تا ۴ هزار پرنده طراحی‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: باغ پرندگان مجموعه کاملی برای گردشگری است و در آن برکه و آب‌نمایی به طول ۶۰۰ متر برای پرندگان آبزی طراحی‌شده و برای تسهیل مراجعه زائرین نیز کافی شاپ و مسیرهای پیاده‌روی و سالن پذیرایی و قسمت‌هایی برای عکاس‌خانه در نظر گرفته‌ایم که با اعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91318

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91318/۳۱۰-هزار-مترمربع-معابر-منطقه-۴-ابتدای-سال-آسفالت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir