کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله کعبی: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری ضعیف و مفلوک شده است

خبرگزاری تسنیم , 24 شهريور 1399 ساعت 21:55

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "راهبردی که امام راحل ترسیم کردند، راهبرد حضور امت در صحنه و قیام برای نابودی رژیم صهیونیستی است" گفت: امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگر ناامن، ضعیف، مفلوک و رو به زوال است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی عصر امروز در همایش جبهه جهانی مقاومت که در مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدا بر پایه جنایت، وحشت، ترور، تجاوز، غارت گری و جنگ افروزی شکل گرفت.

وی افزود: راه برد اصلی اشغالگران در تداوم اشغال یک موضوع بیشتر نبوده است و آن طراحی تسلیم کشورهای عربی و ایجاد یأس و ناامیدی در میان ملت‌های اسلامی بوده است ولی این موضوع شدنی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل سفارت رژیم اشغالگر به سفارت فلسطین و انتخاب روزی به نام روز قدس نور امید ایجاد شد؛ به نظرم راهبرد نابودی رژیم اشغالگر قدس بسیار روشن، ساده و هوشمندانه است که توسط امام خمینی(ره) مطرح شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: راهبرد غرق اسرائیل با سطح آب هر مسلمان راهبرد قیام امت اسلامی و تهدید به فرصت در برابر اسرائیل است و سطل آب کنایه از آن است که هر مسلمان وظیفه دارد که به برای نابودی اسرائیل اقدامی انجام دهد.

رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری ضعیف و مفلوک شده است

استاد حوزه علمیه افزود: راهبردی که امام راحل ترسیم کردند راهبرد حضور امت در صحنه و قیام برای نابودی رژیم صهیونیستی است و امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگر ناامن، ضعیف، مفلوک و رو به زوال است.

 وحدت و اجماع ملت های اسلامی سبب خنثی شدن توطئه های آمریکا و اسرائیل می شود

آیت الله کعبی گفت: راه خنثی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل مقابله با تحریف حقایق و تلاش برای وحدت و اجماع ملت های اسلامی است، ایمان به قدرت خدا و تقویت عزم و اراده امت اسلامی و زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت از جمله راهکارهای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

نابودی رژیم صهیونیستی واجب شرعی است

وی گفت: این موضوع باید مدنظر باید که نابودی اسرائیل واجب شرعی است و همه باید مشارکت داشته باشند، نباید با فریب دشمن جبهه مقاومت دست از آرمان های خود بردارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مثلث شوم غربی، عبری و عربی قانون چپاول منطقه است، گفت:  تجربه ثابت کرده است که آمریکا همواره خیانت می کند و ملت ها را تنها می گذارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به راهبرد ناامن کردن منطقه خلیج فارس توسط آمریکا و اسرائیل به حکام مزدور منطقه اعلام خطر جدی می دهد و هیچ گاه در برابر این توطدئه خطرناک بی تقاوت نخواهد بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91349

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91349/آیت-الله-کعبی-رژیم-صهیونیستی-بیش-زمان-دیگری-ضعیف-مفلوک-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir